Devour vraagje

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Saint
Wizard

Devour vraagje

Bericht door Saint »

Heb een kaart die als hij naar de graveyard gaat een 1/1 token in play brengt, als ik die nou devour komt hij meteen in in play, kan ik deze nu dan nog ook devouren of is die fase dan al afgelopen?
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
altx
Wizard

Bericht door altx »

Je kiest eerst wat je allemaal wilt devouren. Op dat moment is dat token er nog niet.

Vervolgens komt door het devouren inderdaad dat token in het spel. Maar dat is inderdaad te laat om 'm nog te kunnen devouren.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Saint
Wizard

Bericht door Saint »

Ah dacht ik al, wel jammer, ik had hem eigelijk zelf wel kunnen invullen maar stille hoop dat het misschien toch wel zou kunnen :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

pssst, carrion feeder.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Saint
Wizard

Bericht door Saint »

Jaah maar ik zat meer te denken aan "Devour 3" sac een token voor +3/+3 ^-^
Plaats reactie