Artifact, Arcbound Crusher (uberkinky naam, Crusher!)

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Wat denk je ?

Lijkt me oké!
1
50%
Kan verbeterd worden. (comment, wat dan..)
0
Geen stemmen
Is rotzooi. (comment, wat dan...)
0
Geen stemmen
Is heel link, cool deck, zeker voor een low budget~
1
50%
 
Totaal aantal stemmen: 2

Gebruikersavatar
Suffocation
Expert
Berichten: 79
Lid geworden op: za okt 31, 2009 11:17 am
Locatie: [where the grass is violet, the buildings made out of wood and whre the girls are pretty]
Contacteer:

Bericht door Suffocation »

Dragonheart schreef:Je gaat stiekem wel richting het oude Affinity deck. Houd er dan wel rekening mee dat dit in de meeste formaten niet legaal is. Dat deck speelde in zijn hoogtijdagen ook nog zaken als Aether Vial en Skullclamp. Als je toch al Disciple of the Vault speelt...

// Lands
2 Darksteel Citadel
4 Island
4 Seat of the Synod
4 Blinkmoth Nexus
4 Vault of Whispers
2 Swamp
3 Vivid Marsh

// Creatures
4 Arcbound Crusher
4 Myr Servitor
4 Disciple of the Vault
2 Inkfathom Infiltrator
2 Dross Scorpion
1 Rust Elemental

// Spells
4 Cranial Plating
2 Thoughtcast
2 Thirst for Knowledge
4 Nuisance Engine
4 Blasting Station
2 Skeleton Shard
2 Rakdos Riteknife


één update <3 :333
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Inkfathom eruit, artifact creatures erin, het is een artifact deck en je bouwt eigelijk om je crusher heen, vandaar ook de Nuisance engine, ik weet ook niet of die ene rust elemental nuttig is.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Suffocation
Expert
Berichten: 79
Lid geworden op: za okt 31, 2009 11:17 am
Locatie: [where the grass is violet, the buildings made out of wood and whre the girls are pretty]
Contacteer:

Bericht door Suffocation »

Saint schreef:Inkfathom eruit, artifact creatures erin, het is een artifact deck en je bouwt eigelijk om je crusher heen, vandaar ook de Nuisance engine, ik weet ook niet of die ene rust elemental nuttig is.
het gaat eigenlijk niet meer om de crusher. Vaak maak ik iemand dood met bijvoorbeeld gisteren een 21/1 blinkmoth nexus met 2 cranial platings equipped.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ok maar dan kan nosteeds inkfanthom eruit :P je moet het zo zien je krijgt niet altijd de perfecte hand, die krijg je eigelijk bijna nooit, daarom moet je je kans vergroten en als je dus 2 "combo's" erin hebt zitten waar je deck op draaien moet je er uit halen wat er in zit en niet onzinnig tinnef erin te gaan stoppen ^_^
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
joshua888
Advanced
Berichten: 27
Lid geworden op: wo sep 19, 2007 10:44 pm
Locatie: tilburg

Bericht door joshua888 »

Ik ben ook een artifactdeck aan het maken. Mycrosynth golem zou ik er in stoppen. Ook heerlijke kaart voor artifact. Als jij die in hebt liggen kan je al je monster gratis in het spel knallen. Omdat jou creatures bijna geen manakost hebben volgens mij...
+ een welding jar ofzo.. Ook altijd wel mooie kaart in dat deck. :D
magic the gathering ?
biertje? Altijd
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

dat is wel het hele affinity voor artifact idee :P om het zo goedkoop mogelijk te maken, waarom denk je dat er kaarten zijn die 11 mana kosten, dat gaat een heel end omlaag als je snel wat artifacts kan spelen
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie