Snelste Kill in T2
Moderator: Admins & Moderators
Snelste Kill in T2
Post hier je snelste T2 kill (dus standaard) die je weet te verzinnen. Je mag het maar bij 2 kleuren houden. Zet dan ook ff de beurt verloop erbij.
GFORCE
GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- KingFatass
- Wizard
- Berichten: 1001
- Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm
1ste beurt: speel R/W pijnland speel tireless tribe.
2e beurt: speel about face met als reactie tireeless tribe effect door je hand leeg te gooien. Ow ja en dan aanvallen.
2e beurt: speel about face met als reactie tireeless tribe effect door je hand leeg te gooien. Ow ja en dan aanvallen.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- kalimero
- Advanced
- Berichten: 31
- Lid geworden op: zo mei 12, 2002 8:05 pm
- Locatie: Noordwijk
- Contacteer:
voor zo ver ik weet:
1e beurt - Forest --> BoP
2e beurt - land --> Megrim
3e beurt - land --> urza's guilt
4e beurt - ----- --> urza's guilt
dus 4e turn, maar tegen woordig kan tegenstander laten discarten ook nadelig werken, vanwege madness, flashback en treshold
met rood groen kan het zo : (het is mij is gelukt, met veel geluk dan wel)
1e beurt - Forest --> BoP
2e beurt - mountain --> wild mongrel
3e beurt - karplusan f. -> 2 CotH discarte, 1 rootwalla discarten, Might of Oaks spelen (tegenstanders lifepoints : -12)
4e beurt - ---------- --> might of oaks knallen op een van je beesten
in dit geval kon de tegenstander niet blokken...
1e beurt - Forest --> BoP
2e beurt - land --> Megrim
3e beurt - land --> urza's guilt
4e beurt - ----- --> urza's guilt
dus 4e turn, maar tegen woordig kan tegenstander laten discarten ook nadelig werken, vanwege madness, flashback en treshold
met rood groen kan het zo : (het is mij is gelukt, met veel geluk dan wel)
1e beurt - Forest --> BoP
2e beurt - mountain --> wild mongrel
3e beurt - karplusan f. -> 2 CotH discarte, 1 rootwalla discarten, Might of Oaks spelen (tegenstanders lifepoints : -12)
4e beurt - ---------- --> might of oaks knallen op een van je beesten
in dit geval kon de tegenstander niet blokken...
What would you like first ? the insult or the injury ?
2 beurten kill
Hi there,
Dit is de twee beurten kill:
1e beurt: swamp + entomb (daarme begraaf je worlgorger dragon)
2e beurt: mountain + animate dead (daarmee haal je je dragon uit de graveyard en brengt hem in het spel)
Worldgorger Dragon=When Worldgorger dragon comes into play, remove all other permanents you control from the game.
When Worldgorger Dragon leaves play, return the removed cards to play under their owners' control.
Doordat er op animate dead staat: if animate Dead is removed, bury the creature in it's owner's graveyard gaat dit de hele tijd zo door.
Alles gaat uit het spel, dus ook animate, maar komt daarna allemaal weer terug in het spel, met animate+worldgorger, en wel ge-untapped. Dat betekend dat je voor alle permanents het spel weer verlaten je je landjes tapt voor mana en dat de hele tijd zo doet tot je genoeg mana in je mana pool hebt om een volcanic geyser op tafel te gooien, of een andere instant/interrupt die xdamage kan doen.
Ik speel dit deck met 3 kleuren en dubbellandjes. (volcanic islands, badlands, underground sea, reflecting pool) zodat je ook nog dingen kunt counteren en Whipser of the Muse kunt gebruiken (met buyback) zodat je veel kaarten kan pakken als je die direct damage nog niet in je hand hebt ofzo.
Het werkt echt. Ik heb er al veel spelen mee gewonnen en tegenstanders zijn niet happy als je hun in de 2de of 3de beurt al afmaakt.
Dit is de twee beurten kill:
1e beurt: swamp + entomb (daarme begraaf je worlgorger dragon)
2e beurt: mountain + animate dead (daarmee haal je je dragon uit de graveyard en brengt hem in het spel)
Worldgorger Dragon=When Worldgorger dragon comes into play, remove all other permanents you control from the game.
When Worldgorger Dragon leaves play, return the removed cards to play under their owners' control.
Doordat er op animate dead staat: if animate Dead is removed, bury the creature in it's owner's graveyard gaat dit de hele tijd zo door.
Alles gaat uit het spel, dus ook animate, maar komt daarna allemaal weer terug in het spel, met animate+worldgorger, en wel ge-untapped. Dat betekend dat je voor alle permanents het spel weer verlaten je je landjes tapt voor mana en dat de hele tijd zo doet tot je genoeg mana in je mana pool hebt om een volcanic geyser op tafel te gooien, of een andere instant/interrupt die xdamage kan doen.
Ik speel dit deck met 3 kleuren en dubbellandjes. (volcanic islands, badlands, underground sea, reflecting pool) zodat je ook nog dingen kunt counteren en Whipser of the Muse kunt gebruiken (met buyback) zodat je veel kaarten kan pakken als je die direct damage nog niet in je hand hebt ofzo.
Het werkt echt. Ik heb er al veel spelen mee gewonnen en tegenstanders zijn niet happy als je hun in de 2de of 3de beurt al afmaakt.
Hmm
1. Dit is geen T2
2. Volgens mij klopt het helamaal niet. Op de Animate Dead (5th) staat "when you play Animate dead" Als hij terug komt door de Dragon play je hem niet dus mag je ook geen creature pakken of zie ik dat soms verkeerd ??? Het kan wel met Necromancy.
GFORCE
1. Dit is geen T2
2. Volgens mij klopt het helamaal niet. Op de Animate Dead (5th) staat "when you play Animate dead" Als hij terug komt door de Dragon play je hem niet dus mag je ook geen creature pakken of zie ik dat soms verkeerd ??? Het kan wel met Necromancy.
GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- KingFatass
- Wizard
- Berichten: 1001
- Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm
- lord of the squirrel
- Administrator
- Berichten: 613
- Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
- Locatie: rijswijk
rootwalla
en jij heb 4 basking rootwalla in je hand