proto

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

proto

Bericht door pi »

Oy,

vraagje: heeft iemand hier ooit proto gespeeld? (beide spelers nemen een starter, en gaan daar mee spelen, met ante, de gewonnen kaarten komen er bij in je deck, de verloren kaarten komen er bij in je tegenstanders deck en zo door)

Ik vroeg me af of iemand weet wat de beste set zou zijn om zoiets mee te spelen (bedenk wel dat het een set moet zijn die nog vol op te verkrijgen is), of iemand mij kan vertellen hoe lang de potjes gemiddeld duren en of iemand mij zou kunnen vertellen of het nou vaak gebeurd dat je gewoon verliest vanwege een mana screw voor een bepaalde kleur.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

proto is cooooooooooooooool!!!!!!!!!!!!!!!!!

(alleen minder dat ik mijn mystic crusader heb verloren in een van mijn eerste potjes, maar ja, zo is het leven)

Ik heb verder een holistic wishdom en een of andere miner als rares getrokken, maar leukste kaart in het deck is toch wel de r/g atog, waar ik landjes aan kan saccen om 'm te laten groeien! Ook painbringer is errug cool.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik heb een iridescent angel gwonnen!!!

vind ik wel een goeie vervanging voor mijn crusader...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie