Vines of Vastwood

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Uranday
Advanced
Berichten: 13
Lid geworden op: di okt 13, 2009 10:13 am

Vines of Vastwood

Bericht door Uranday »

Nog een vraagje. Vines of Vastwood, ik breng een creature in play, deze wordt gecountered door een counterspel. Als ik dan een Vines of Vastwood op mijn creature gooi (terwijl deze op de stack staat) mag dit en bescherm ik hem dan?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

hij moet in het spel zijn voor je hem met de vines kunt targetten.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Wat wel doet wat je wilt, is bijv. Determined.

Of de ability van Vexing Shusher.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Je kunt hem niet redden met vines omdat door de counter je creature nooit in het spel komt en je dus ook geen spells of whatever kunt spelen. Behalve zelf de counter die je tegenstander speelt te counteren of door wat alt zei(een ability van een permanent waardoor spells niet gecountered kunnen worden), maar waarschijnlijk het je geen van dit in je deck zitten dus gaat het niet gaan. :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Gast, gebruik eens wat punten of komma's. Nu staat er iets van bla bla bla bla bla bla... draad kwijt... bla bla bla... niet meer te volgen... bla bla bla... geen zin om er moeite voor te doen... blaaaaaaaaaaaaaaa. Ik bedoel jou Saint.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Beter? Jezus.. Het is een klein stukje tekst en ik tikte het even snel wat... Waar je al niet over kan vallen...
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik vind Dragonheart´s reactie wat bot, maar je kan moeilijk ontkennen dat hij veel punten gebruikt... Hij heeft wel een beetje een punt, de 20 extra seconden die het kost om wat interpunctie toe te voegen kunnen in dit geval best een beetje helpen om je post te verduidelijken. Ik denk alleen dat hij sowieso onduidelijk blijft en dat de zinnen herstructureren de enige optie zou zijn.

Dat lijkt me een beetje overdreven verder, want volgens mij is het enige wat Saint wil doen onderschrijven wat door de eerdere posters al gezegd is.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ja klopt ik tikte het even snel voor ik naar bed ging dus was er niet helemaal bij me mij gedachten. Vandaar dus het gebrek aan interpuncties :P en ik vind het niet erg dat hij me erop aanspreekt hoor, was naar mijn mening alleen een beetje overbodig lol.

Wat ik er verder mee bedoelde leek mij duidelijk ik onderbouwde ten eerste alt zijn verhaal, verdere toevoeging die ik er alleen aan gaf was dat hij met een counter card de countering van zijn tegenstander kon counteren.
Verder haalde ik de ability van sommige permanents er nog eens bij welke de mogelijkheid geven om counteren te blocken.
Waarschijnlijk heeft hij hiervan niets in zijn deck zitten dus dat was mijn slot argument. :)
Zo duidelijker dan?^-^
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie