Ik speel multiplayer, anders was het niet interesant.
Stel ik val iemand aan met 2 5/5 cratures. De ene met lifelink en de ander niet.
Degende die ik aanval heeft geen cratures of iets anders om het tegen te houden en 5 levens.
Hij is dus harstikke dood. Maar de vraag is nu wie bepaald welke van mijn 2 5/5 creatures de damage doet.
Ik wil natuurlijk dat de lifelink het doet, terwijl de andere medespelers willen dat de niet lifelink het doet.
Damage vraag en dood gaan
Moderator: Admins & Moderators
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Het zou een beetje onzin zijn als een creature ineens geen schade meer doet, alleen maar omdat iemand toevallig weinig levens heeft.
Zoals de rest zegt, ze doen gewoon allebei schade.
Zoals de rest zegt, ze doen gewoon allebei schade.
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
eigenlijk het enige dat weleens afhankelijk is van levens van de tegenstander is drain life. De meeste vergelijkbare dingen, ook lifelink, boeit het niet hoeveel leven die tegenstander heeft.
mazzel
pi
eigenlijk het enige dat weleens afhankelijk is van levens van de tegenstander is drain life. De meeste vergelijkbare dingen, ook lifelink, boeit het niet hoeveel leven die tegenstander heeft.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.