Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum en nog belangrijker... ik ben nieuw met Magic the gathering.
Ik doe het pas een week. Dus ik heb graag commentaar op mijn gebruik van termen/kijk op het spel. Zodat ik dat kan verbeteren
Maar nu waar ik dit topic voor gemaakt heb, ik heb hulp nodig met het verbeteren van mijn landfall deck.
Ik ben begonnen met het intro pack: Unstable Terrain [blauw/groen] van Zendikar serie. http://www.wizards.com/magic/tcg/produc ... deck#deck2
En ik speel altijd 1vs1, en meestal tegen een van deze 2 decks: Kor Armory (zendikar expansion set, mono wit) en Death March (eventide expansion set, zwart/groen)
Ik wil bij de kleuren Blauw/Groen blijven bij dit deck. Ik ben bereid kaarten online te kopen maar niet te duur. In eerste instantie hoeft er niet op prijs gelet te worden. Gewoon overdreven dure kaarten zoals Lotus Cobra koop ik liever niet.
Hier volgt mijn huidige deck, het is dus Unstable Terrain (zendikar) met een paar aanpassingen met boosters. En een aantal online gekochte kaarten.
Lands (26 )
4x Terramorphic Expanse
13x Island
7x Forest
2x Simic Growth Chamber
Creatures (20 )
4x Kraken Hatchling
4x Welkin Tern
4x Windrider Eel
3x Grazing Gladehart
3x Baloth Woodcrasher
2x Living Tsunami