Dit is een vraag en geen deck list, maar ik dacht dat ik het nog wel hier moest plaatsen.
Het gaat over control-decks.
Nu hebben ze allemaal sowieso blauw, om te counteren.
Zwart/blauw snap ik; blauw om spreuken tegen te houden en zwart om beesten tegen te houden.
Hetzelfde voor blauw/rood en blauw/groen.
Maar hoe werkt een blauw/wit controle deck?
Control deck
Moderator: Admins & Moderators
Wit heeft anders ook behoorlijk wat removal:
Wrath of God, Path to Exile, Swords to Plowshares, Journey to Nowhere, Oblivion Ring, Disenchant om een paar voorbeelden te noemen.
Wrath of God, Path to Exile, Swords to Plowshares, Journey to Nowhere, Oblivion Ring, Disenchant om een paar voorbeelden te noemen.
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Dit hoort eigelijk in spel uitleg toch
Maar zoals Altx al zegt, de naam controle deck zegt het eigelijk al jij houdt controle over de flow van het spel, tenminstedat is de bedoeling dus het kan met meerdere kleuren
Eigenlijk is artifact/enchantment/land destruction dus ook een form van controle.
Maar zoals Altx al zegt, de naam controle deck zegt het eigelijk al jij houdt controle over de flow van het spel, tenminstedat is de bedoeling dus het kan met meerdere kleuren
Eigenlijk is artifact/enchantment/land destruction dus ook een form van controle.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652