Concerted Effort + Mother of Runes
Moderator: Admins & Moderators
Concerted Effort + Mother of Runes
Werkt het volgende?
Als de triggered ability van Concerted Effort op de stack gaat, reageren met Mother of Runes om een creature protection van een bepaalde kleur te geven, zodat als de ability van Concerted Effort resolvet, al je creatures protection van die kleur krijgen.
Als de triggered ability van Concerted Effort op de stack gaat, reageren met Mother of Runes om een creature protection van een bepaalde kleur te geven, zodat als de ability van Concerted Effort resolvet, al je creatures protection van die kleur krijgen.
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Als je ervoor zorgt, dat dat beest protection heeft voordat de Effort resolved, dan ja. Pas op dat moment wordt nl gekeken naar de abilities die in het spel zijn en het maakt geen ene reet uit of die op een kaart geprint zijn, of toevallig uitgedeeld.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Volgens mij moet het gewoon werken hoor, de protection resolved eerst, dan gaat Concerted effort zijn effect pas resolven dus zou het moeten werken leuke combo, zijn naar mijn idee geen regels tegen.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652