Door de nieuwe regels is er tussen een vriend van me en mij even wat verwarring ontstaan in verband met first en double strike.
Is het nog steeds mogelijk om tussen het assignen van de first strike combat damage en de normale combat damage nog instants en abilities te spelen?
Als ik de regels erbij pak, meen ik van wel. Maar ik wil dat ff dubbel checken.
First/double strike, combat damage en instants en abilities
Moderator: Admins & Moderators
First/double strike, combat damage en instants en abilities
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
- Dragonheart
- Sorcerer
- Berichten: 2422
- Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Berichten: 9184
- Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Oy,
dit komt omdat first en double strike een extra combat damage step genereren en na het doen van damage in zo´n step heb je de mogelijkheid om dingen te spelen.
mazzel
pi
dit komt omdat first en double strike een extra combat damage step genereren en na het doen van damage in zo´n step heb je de mogelijkheid om dingen te spelen.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Ja, we waren even op het verkeerde been gezet door het feit dat de combat damage niet meer via de stack gaat.
We hadden voor het gemak de hele stack maar afgeschaft in de combat damage step(s)...
We hadden voor het gemak de hele stack maar afgeschaft in de combat damage step(s)...
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!