Sliver deck toernooi waardig?

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Hmm wat is er dan zo slecht aan slivers ik zie het punt niet hoor, goedkope creatures die abilities delen lijkt mij geen super slechte combinatie...
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

deze weekend kan ik als het goed is mijn sliver deck uitesten =D heb de kaarten even besteld wel duur man xP
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Saint schreef:Hmm wat is er dan zo slecht aan slivers ik zie het punt niet hoor, goedkope creatures die abilities delen lijkt mij geen super slechte combinatie...
Dat is ook geen slechte combinatie, mits al die Slivers wel in het spel liggen.. En ook blijven liggen.. Een beetje toernooiwaardig deck heeft toch wel spotremoval of andere manieren om beesten uit te schakelen.. Wat inhoudt, dat jouw deck vrij snel lam ligt, omdat je vertrouwd op de abilities van je beesten.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

al vanaf post 2 in dit topic is besproken of slivers uberhaupt tournooiwaardig zijn op dit moment. Niemand heeft een voorbeeld aan kunnen dragen van een recente situatie waar slivers tournooiwaardig was, conclusie is dus dat het niet tournooiwaardig is. Bewijs gerust het tegendeel, maar pas als dat gedaan is, als anderen dat opgemerkt hebben en anderen ook besluiten om slivers op tournooien te gaan spelen wordt de discussie relevant.

Het zijn mij wat te veel "als-en" om uberhaupt nut in de discussie te kunnen zien wat je moet doen tegen andere sliver decks.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ja ik begrijp wat je bedoelt, ik ga proberen om er met eldrazi en of toch sliver queen of ant queen (en dan veranderen in sliver op de één of andere amnier), misschien werken met mass destruction zodra eldrazi ligt.

Coat of arms gaan in de side board, als ik niet tegen bijv. een goblin deck of een elf deck of een creature type based deck speel.

Ik zit er nog even over na te denken als ik wat concreets heb verzonnen post ik wel even een deck lijst, kunnen jullie het weer afkraken :P lol
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie