digitale cardgenerator

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
longhair
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: za jan 09, 2010 8:05 pm
Locatie: Amsterdam

digitale cardgenerator

Bericht door longhair »

Ik vond een programma waarmee je magic kaarten kon ontwerpen, dit is waar ik mee kwam:

http://dutchdisciple.hyves.nl/album/475 ... /Mc3Scmq7/
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Hij is leuk, heb alleen al honderde zelfgemaakte kaarten gezien, zelfs hele zelfgemaakte sets (Ook sets gebaseerd op bijv. Starwars, Final Fantasy en Naruto) maar ze zijn wel komisch, vooral die amsterdam is erg leuk, take controle of target bicycle. Met welk programma maak je ze eigelijk?
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

Amsterdam is cool, ik zou alleen een zwarte en een rode ability verwachten ivm de kleuren van amsterdam en de zwarte ability voelt niet echt zwart aan, maar misschien is het een goeie voor rood? Dingen over nemen kan rood tijdelijk, maar fietsers zijn zo chaotisch in Amsterdam, er moet daar wel een flinke rode invloed zijn, dus daarom zou rood hun misschien wel permanent over kunnen nemen? Kwa flavor zou "steal target bicycle" misschien ook leuker zijn als tekst.

Ik denk dat voor de zwarte ability misschien iets mindslaver / word of command achtigs leuk zou kunnen zijn, met een uitleg dat drugs je geest over neemt. Dit zou alleen denk ik te goed zijn op een landje. Anders misschien een discard effect of zo?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie