Zombie deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ja precies als je ook een stukje terug leest zie je ook dat het ik al zei dat het het best in een discard/reanimation deck past, hier is het een leuke side card voor :)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

Ik zou Door of Destinies spelen in een tribal deck.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

dus geen side board kaart, tegen wat voor deck helpt ie je dan? Het is een goede kaart om een paar keer main deck te spelen voor je end game.

De door is best leuk, maar weet niet of hij wel een plek waard is, er zijn best wat zombies die zombies oppompen en nog meer doen. Uiteindelijk zou de door op de plek van een extra zomie zitten.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Door is uberhaupt een leuke kaart als je met een bepaald soort creature deck speelt (bijv. een merfolk deck, zombie deck, goblin deck enzovoort enzovoort) :) vooral als je veel kleine, goedkope creatures hebt loopt het snel op.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

goblin's natuurlijk, kleine eetgrage beestjes meet reuze honger...
en ze kosten niet veel :D
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

ChaosWarrior schreef:Door is vrij goedkoop dus een leuke oplossing :roll:
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

niet echt goedkoop op 4 mana. De goede tribal decks hebben genoeg lords om te pompen. Ik vind de kaart niet zo bijzonder.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

genoeg lords? bedoel je lord of the undead?
Ik bedoel dat door goedkoop is in eurotjes niet in mana :p
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Hij bedoelde lord of the undead ja denk ik, maar het woord goedkoop wordt vaak gebruikt om manacost aan te geven dus vandaar de verwarring :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

:p he he bedankt om te laten weten ;)
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

nee, ik bedoel lords, vernoemd naar lord of atlantis. Creatures die andere creatures met hetzelfde creature type pumpen. In het geval van zombies dus die lord, de warchief, death baron.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ja dat ze vernoemd zijn naar lord of atlantis dat weet ik maar deat barron en warchief zijn geen lords :P ze boosten alleen met +1/+1 counters :P alleen lord of the undead is echt een "lord":P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik ging uit van enige kennis van magic 'slang', of anders tenminste enige aanleg voor deductie. Natuurlijk kan ik lezen dat die kaarten geen lords zijn als je het strikt neemt. Echt een beetje een zinloze post hierboven aangezien hij ook verder niks met het deck te maken heeft.

Maar om terug te komen op het deck, het is mijn mening dat het beter is om een paar lords op de plek van door of destinies te spelen. Deze doen namelijk in hun eentje een stukje meer en moedigen minder aan om teveel creatures tegelijk op tafel te gooien. De lord of the undead kan ze zelfs terug halen als het toch mis gaat.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Als de vraag gesteld wordt of je met "lords" is de "slang" duidelijk niet bekend, dat ze doormiddel van die "slang" tot lords gedoopt zijn is weer een ander verhaal maar dan moet je dat wel uitleggen :) hetzelfde als je vroeger met "pump knights" had, die heette ook niet zo maar zijn wel door de "slang" zo gedoopt.

Om terug te komen op het deck, ik ben het eens met pi je kan beter extra lords (dus ook de tot lord gedoopte kaarten) in je zombie deck stoppen ipv doors, het zal uiteindelijk een veel beter effect hebben.
En wat hij al zegt met meerdere lord of the undeads in je deck kan je altijd een andere terughalen indien er 1 dood gaat. Als je echt tegen een destruction deck speelt (met wrath of gods etc.) zou je nog wat reanimation in je sideboard kunnen stoppen bijv. maar verder zal het zo beter werken :)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie