Verdeling boosters sealed deck?

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Verdeling boosters sealed deck?

Bericht door wizardofoss »

Ik speel over 2 weken in de Worldwake prerelease, en ben nieuwsgierig wat voor een boosters ik kan verwachten. Alleen Worldwake lijkt me niet, misschien 3 Zendikar 3 Worldwake? Wie weet hoe dit tegenwoordig werkt?
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ik zou het aan me god niet weten, nooit naar een prerelease geweest maar het lijkt mij dat je een sealed deck krijgt en waarschijnlijk zul je zendikar boosters erbij krijgen, ik denk dat ze een block toernooitje of iets dergelijks gaan spelen dan.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

3 Zendikar 3 Worldwake
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ze maken er een block toernooi van dus.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Wat zouden ze er anders mee moeten doen? Prereleases zijn altijd al zo geweest...

Bij de tweede en derde set in het block speel je met kaarten van het hele block, omdat de volgende sets altijd de nieuw geintroduceerde mechanics naar een volgend niveau tillen.. Betere interacties dus.

Alhoewel dat dit keer met Rise of the Eldrazi wel anders zou kunnen zijn.. Maar nu iig dus Zen + WWk
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Rise of the Eldrazi is een apart draftbare set. Kortom waarschijnlijk wordt het dan gewoon RotE-RotE-RotE.

Als dit idd zo is, zullen er relatief weinig WWK-boosters geopend worden aangezien de standaard draft-format na WWK ZEN-ZEN-WWK zal worden.
Luck never gives, it only lends
Plaats reactie