Future sight Time Spiral Tenth Edition Planar Chaos

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
steefmagicmen
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mei 18, 2009 7:51 pm

Future sight Time Spiral Tenth Edition Planar Chaos

Bericht door steefmagicmen »

Van deze 4 versies heb ik nog best veel kaarten.

Mijn vraag ik mag ik deze versies ook mengen?

Zoals Time spiral en Future sight door elkaar?

Of mag dat niet ?


Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Ja, dat mag.

Je hebt allerlei verschillende formaten, in de volgorde van heel smal tot heel breed:
* Standard (type 2)
* Extended (type 1.x)
* Legacy (type 1.5)
* Vintage (type 1)

En als ik me niet vergis, zou je deck in Extended zelfs nog legaal zijn. Niet in Standard, want daar zitten die sets niet meer in, die je noemt.

Maar als je geen toernooien speelt, maar alleen maar casual, hoef je je helemaal niet zo met die formaten bezig te houden. Je zou dan op zich als stelregel aan kunnen houden dat je deck legaal moet zijn in Vintage (type 1), het allerbreedste formaat, zodat het in ieder geval niet op valsspelen gaat lijken... ;-)
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
steefmagicmen
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mei 18, 2009 7:51 pm

Bericht door steefmagicmen »

altx schreef:Ja, dat mag.

Je hebt allerlei verschillende formaten, in de volgorde van heel smal tot heel breed:
* Standard (type 2)
* Extended (type 1.x)
* Legacy (type 1.5)
* Vintage (type 1)

En als ik me niet vergis, zou je deck in Extended zelfs nog legaal zijn. Niet in Standard, want daar zitten die sets niet meer in, die je noemt.

Maar als je geen toernooien speelt, maar alleen maar casual, hoef je je helemaal niet zo met die formaten bezig te houden. Je zou dan op zich als stelregel aan kunnen houden dat je deck legaal moet zijn in Vintage (type 1), het allerbreedste formaat, zodat het in ieder geval niet op valsspelen gaat lijken... ;-)
Oke bedankt ! (Y)
Plaats reactie