Hallo allemaal,
Ik heb zo'n jaar of 10-15 geleden een periode fanatiek Magic gespeeld. Sindsdien dacht ik dat ik in een verhuizing mijn kaarten kwijt was geraakt, maar ik heb ze laatst weer gevonden in een schoenendoos en wil ze nu graag kwijt voor een mooi prijsje.
Het zijn kaarten van de periode 4th/Fallen Empires tot en met Urza's Saga. Het gaat om ongeveer 1000 kaarten, de meeste interessante kaarten (rares en uncommons/commons met een Medermagic prijs van 1 euro of meer) heb ik in een excel sheetje gezet. Ik weet dat Medermagic hoge prijzen hanteert, maar het is voor mij erg makkelijk om als leidraad te gebruiken of een kaart uberhaupt interessant is.
link: http://spreadsheets.google.com/ccc?key= ... aaWc&hl=en
(Als ik bij een kaart geen prijs heb ingevuld betekent het dat de prijs volgens Nedermagic lager is dan 1 euro (meestal 0,75 euro in het geval van de rares).)
Wie biedt? Ik verkoop in principe alleen de complete set, tenzij je echt een mooi bod doet op een (aantal) kaart(en).
Te koop: recent gevonden doos MTG kaarten
Moderator: Admins & Moderators
-
- Starter
Ik bied niks hoor maar even een comment op je spreadsheet, nedermagic is DUUR dus geen referentie voor kaartprijzen.
Kijk hier maar is bijv. www.dragonbreath.nl )
Kijk hier maar is bijv. www.dragonbreath.nl )
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
-
- Starter
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
dragonbreath aan de andere kant heeft niet zo'n grote voorraad.
Ik denk dat als je het als een verzameling verkoopt je moet denken aan ergens tussen de 50 en 100 euro. Mijn eerste neiging was om 50 te zeggen, maar dat is waarschijnlijk net wat weinig, zeker omdat je net een paar kaarten hebt die aardig gestegen zijn de laatste tijd. Deze kaarten gaan waarschijnlijk wel weer zakken, maar zijn momenteel vrij hoog. Ik heb het dan vooral over dreamhalls.
mazzel
pi
dragonbreath aan de andere kant heeft niet zo'n grote voorraad.
Ik denk dat als je het als een verzameling verkoopt je moet denken aan ergens tussen de 50 en 100 euro. Mijn eerste neiging was om 50 te zeggen, maar dat is waarschijnlijk net wat weinig, zeker omdat je net een paar kaarten hebt die aardig gestegen zijn de laatste tijd. Deze kaarten gaan waarschijnlijk wel weer zakken, maar zijn momenteel vrij hoog. Ik heb het dan vooral over dreamhalls.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.