Beetje peilen
Moderator: Admins & Moderators
Beetje peilen
Ik heb een enorm casual deck, recentelijk opgedeeld in Zwart/rood (focus op vooral elemental en spirit) en blauw/zwart (focus op merfolk, wizard, faerie,ninja).
Ik heb nog wel een aantal kaarten die ik niet (meer) kan of wil gebruiken, als je de lijst ziet begrijp je waarom . Ik heb ze hieronder neergezet Ik weet het sommige/ de meeste kaarten zijn laughable maar lachen is gezond
In principe is dit dus geen decklist
Dit topic gewoon een beetje om te peilen of er uberhaupt interesse in is, daarna kan ik het eens gaan overwegen.
Inner fire
mons's goblin raiders
death ward
intimidator initiate
petalmane baku
frostling
viridescent wisps
rending vines
blind phantasm
phyrexian vault
magical hack
psychic venom
aurochs
talas scout
cinderhaze wretch
shinewend
supreme exemplar(niet genoeg elementals in mn blauwe deck)
bird maiden
volunteer militia
silent-chant zubera
gnat miser
tarpan
deathknell kami
ronin houndmaster
seething pathblazer
sages of the anima
medicine runner
weight of conscience
norwood ranger
elves of deep shadow
takeno's cavalry
crafty pathmage
dream salvage
dwarven wariors
righteousness
merfolk of the pearl trident
vodalian soldiers
severed legion
steamcore weird
scavenger folk
talas air ship
alaborn trooper x2
kitsune bonesetter
deglamer
spiritual visit
strip bare
etherium abomination
thieves' Fortune
oboro breezecaller
fistful of force
venerable kumo
oona's blackguard
illusory demon
Nogmaals, het is nog niet zeker of ze UFT zijn gewoon een beetje peilen of er interesse is.
Ik heb nog wel een aantal kaarten die ik niet (meer) kan of wil gebruiken, als je de lijst ziet begrijp je waarom . Ik heb ze hieronder neergezet Ik weet het sommige/ de meeste kaarten zijn laughable maar lachen is gezond
In principe is dit dus geen decklist
Dit topic gewoon een beetje om te peilen of er uberhaupt interesse in is, daarna kan ik het eens gaan overwegen.
Inner fire
mons's goblin raiders
death ward
intimidator initiate
petalmane baku
frostling
viridescent wisps
rending vines
blind phantasm
phyrexian vault
magical hack
psychic venom
aurochs
talas scout
cinderhaze wretch
shinewend
supreme exemplar(niet genoeg elementals in mn blauwe deck)
bird maiden
volunteer militia
silent-chant zubera
gnat miser
tarpan
deathknell kami
ronin houndmaster
seething pathblazer
sages of the anima
medicine runner
weight of conscience
norwood ranger
elves of deep shadow
takeno's cavalry
crafty pathmage
dream salvage
dwarven wariors
righteousness
merfolk of the pearl trident
vodalian soldiers
severed legion
steamcore weird
scavenger folk
talas air ship
alaborn trooper x2
kitsune bonesetter
deglamer
spiritual visit
strip bare
etherium abomination
thieves' Fortune
oboro breezecaller
fistful of force
venerable kumo
oona's blackguard
illusory demon
Nogmaals, het is nog niet zeker of ze UFT zijn gewoon een beetje peilen of er interesse is.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Deze kaarten zou ik niet wegdoen, waarom staat er naast geschreven. Het zijn soms vrij stomme kaarten maar als je ze in verband stelt met anderen geeft het soms een vrij leuk effect. Een goed deck is trouwens niet altijd een duur deck
viridescent wisps => card draw
sage owl => goed voor een combo deck
soul barrier gecombineerd met lurking predators mag je telkens twee dmg doen als hij een spel speelt, en de bovenste kaart revealen, als het een creature is mag je hem in het spel leggen
festercreep => goed voor een hele hoop elfjes of goblins naar het hiernamaals te brengen
monstrous carabid => cycle kost in de meeste gevallen 2 mana, hier is het maar 1
dream salvage + jace beleren 's laatste ability is 20 kaarten trekken, combineer dit met twincast en het zijn 40 kaarten, je combo zit er dan waarschijnlijk wel tussen
righteousness => leuk om met een 1/1 (bv. je spiritual visit) z'n 8/8 draakje af te maken
strip bare => goed tegen een kor deck
viridescent wisps => card draw
sage owl => goed voor een combo deck
soul barrier gecombineerd met lurking predators mag je telkens twee dmg doen als hij een spel speelt, en de bovenste kaart revealen, als het een creature is mag je hem in het spel leggen
festercreep => goed voor een hele hoop elfjes of goblins naar het hiernamaals te brengen
monstrous carabid => cycle kost in de meeste gevallen 2 mana, hier is het maar 1
dream salvage + jace beleren 's laatste ability is 20 kaarten trekken, combineer dit met twincast en het zijn 40 kaarten, je combo zit er dan waarschijnlijk wel tussen
righteousness => leuk om met een 1/1 (bv. je spiritual visit) z'n 8/8 draakje af te maken
strip bare => goed tegen een kor deck
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
no pity for the dying,
naja het gaat er dus in de eerste instantie om dat ik geen groen of wit gebruik dus een aantal vallen al af. Righteousness ben ik met je eens maar ik kan mn broertje der niet van overtuigen dat ie zeker wel handig is xD
Cycling vind ik wat nutteloos, want je behaalt hetzelfde effect als je die kaart niet in je deck hebt zitten. Toch denk ik dat ik de carabid wel nog kan gebruiken.
Festercreep nooit echt over nagedacht. Kan ook nog leuk zijn om zn +1/+1 counter te redden met leech bonder en anders leuk voor dat vervloekte selesnya united deck van mn zusje
sage owl goedkoop => kan ook wel
bij dream salvage zit je er volgens mij naast. Jace's laatste ability is dat ie kaarten van zn library rechtstreeks in zn graveyard dondert. Dat is niet discarden als ik het wel heb
soul barrier kan eigenlijk ook wel, weet niet eens waarom die er niet in zit
Zo zie je maar weer, even peilen levert wel een aantal leuke tips op
Cycling vind ik wat nutteloos, want je behaalt hetzelfde effect als je die kaart niet in je deck hebt zitten. Toch denk ik dat ik de carabid wel nog kan gebruiken.
Festercreep nooit echt over nagedacht. Kan ook nog leuk zijn om zn +1/+1 counter te redden met leech bonder en anders leuk voor dat vervloekte selesnya united deck van mn zusje
sage owl goedkoop => kan ook wel
bij dream salvage zit je er volgens mij naast. Jace's laatste ability is dat ie kaarten van zn library rechtstreeks in zn graveyard dondert. Dat is niet discarden als ik het wel heb
soul barrier kan eigenlijk ook wel, weet niet eens waarom die er niet in zit
Zo zie je maar weer, even peilen levert wel een aantal leuke tips op
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
woops van die jace heb je waarschijnlijk gelijk , mijn fout
mind shatter mss is deze dan beter
mind shatter mss is deze dan beter
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no pity for the dying,
naja ik heb al aardig wat kaarten die me meer laten pakken (+ Niv-mizzet, the firemind en thought reflection), dus ik denk dat dat wel goed zit, ik kan altijd nog beslissen hem erin te doen
Carabid, sage owl, soul barrier en festercreep heb ik nog eens een kans gegeven.
Carabid, sage owl, soul barrier en festercreep heb ik nog eens een kans gegeven.
nouja in de eerste instantie kijken of er algemeen interesse voor is zodat ik kan overwegen ze te ruil aan te bieden ( in dat opzicht hoort hij idd nog niet in de trading corner thuis)
en natuurlijk kijken of ik kaarten misschien te snel beoordeelt heb, zoals ik ook reactie heb gekregen van chaos.
Maar ik vind het best als hij hier blijft staan hoor
en natuurlijk kijken of ik kaarten misschien te snel beoordeelt heb, zoals ik ook reactie heb gekregen van chaos.
Maar ik vind het best als hij hier blijft staan hoor
nou ja, reactie.... Soms zie je niet direct waarom een bepaalde kaart goed is. Of als je met bepaalde kaarten een toffe combo kunt vormen. In dat geval is het altijd leuk, om te vragen wat de mensen hier er precies van denken en wat zij er precies mee zouden doen
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no pity for the dying,
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ok, kwa ruilen, ik denk dat deze stapel samen nog niet aan mijn minimum aan waarde zou komen voor ik een postzegel en envelope de moeite waard vind om er aan te besteden (10 euro). Ik denk dat je jezelf af moet vragen of jij wel een paar van deze kaarten zou willen versturen terwijl de verpakking meer waard is (natuurlijk als je de postzegels en envelopes van je ouders gebruikt zoals ik vroeger dan is de keuze minder moeilijk ).
Ik zou in ieder geval niet op veel reacties rekenen.
Wel is nu duidelijk voor me dat dit waarschijnlijk in eerste instantie goed stond. Dus hij gaat weer terug.
mazzel
pi
ok, kwa ruilen, ik denk dat deze stapel samen nog niet aan mijn minimum aan waarde zou komen voor ik een postzegel en envelope de moeite waard vind om er aan te besteden (10 euro). Ik denk dat je jezelf af moet vragen of jij wel een paar van deze kaarten zou willen versturen terwijl de verpakking meer waard is (natuurlijk als je de postzegels en envelopes van je ouders gebruikt zoals ik vroeger dan is de keuze minder moeilijk ).
Ik zou in ieder geval niet op veel reacties rekenen.
Wel is nu duidelijk voor me dat dit waarschijnlijk in eerste instantie goed stond. Dus hij gaat weer terug.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.