infinite

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

infinite

Bericht door Chaos »

ok, ik strijk niet de eer op voor dit deck, maar ik had het ergens gevonden op magic deck vortex. Wat vinden jullie ervan?

Lands:
22 Swamp

Creatures:
2 Dimir House Guard
4 Gravedigger
2 Junk Diver
4 Mausoleum Turnkey
2 Myr Retriever
4 Warren Pilferers

Other Spells:
4 Altar of Dementia
4 Blasting Station
4 Dark Ritual
4 Deathrender
2 Diabolic Intent
1 Grave Pact
1 Life Chisel
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

Description of deck by The Ferrett (quoted):
I thought we'd get a lot more votes for Deathrender, but here's a neat little combo deck for you from David that goes infinite by going into an loop with a Deathrender that cycles between any of Mausoleum Turnkey, Gravedigger, and Warren Pilferers, sacrificing to do damage with Blasting Station, gain life with Life Chisel, or Millstone someone with the classic Altar of Dementia...
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ik moet zeggen dat ik het niet echt geweldig vind, het is een soort sacrifice en reanimate deck met dure casting costs behalve de 2 artifact creatures welke naar mijn mening niet echt veel nut hebben aangezien dat de enige artifact creatures zijn en life chisel (waarvan er maar 1 in zit en ik het nut ook niet echt zie omdat je niet echt bezig bent met lifegain in dit deck en je creatures ook niet echt gepompt worden om het nuttig te maken), de andere aritfacts doen of 1 damage of laten je opponent een paar kaarten discarden.. kun je net zo goed een Hypnotic Specter of Mindshatter voor gebruiken, Gravepact is juist wel leuk in zo'n deck en die zit er maar 1x in.. Ik zie wel wat ze proberen te doen met het deck maar ik zie je er niet snel iets mee winnen, niet veel finishing moves je hebt ook geen infinite reanimation ofzo dus dat houd ook ergens op, je kan er wel wat mee maar moet je het drastisch veranderen naar mijn mening, maar wie ben ik :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik denk dat je nog eens goed naar het deck moet kijken Saint. Duurste creature is geloof ik 5 mana en het doel is juist om een infinte loop te maken. De divers en retrievers halen gewoon mekaar terug.

Ik zou wel vertrouwen op The Ferret's decks.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ik heb er een paar keer naar gekeken, ik zie wel dat de loop continue is maar ik vind het nogsteeds geen geweldig deck, als je het tegen een snel deck op neemt ben je zo dood, als je het tegen een deck dat focused op player damage opneemt ben je zo dood, als je snel creatures kan pompen ben je zo dood, je kan het deck de grond in trappen voor zijn cyclus begint :P maargoed het is mijn mening ik heb betere reanimation decks gezien.

Daarnaast is de gemiddelde creature cost 4 en zijn alleen die lullige artifact creaters er 1 goedkoper.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

je weet dat The Ferret bijna alleen aan constructed multiplayer decks werkt?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

Nee wist ik niet, ik ken hem trouwens helemaal niet. Maar bedankt voor de tip pi ;)
Het is dus eerder een deck voor multiplayer :D
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Nee dat wist ik ook niet, dan is het wel een leuk deck ja, het heeft voor multiplayer leuke eigenschappen omdat je dan altijd met een deck samen kunt spelen die meer zich op defence of dergelijke richt. (Je weet dat ik er een tijd uit ben geweest voor jou is The Ferret misschien bekend voor mij part kan het gewoon elke fret op de hoek zijn op dit moment :P heb je toevallig een link naar zijn decks/multiplayer filosofie/site whatever? wel interesse in (ook al speel ik geen multiplayer :P))
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

hij is de "editor in chief" van starcitygames.com. Archief:
http://www.starcitygames.com/pages/arti ... he+Ferrett

"You Maniacs! You Blew it All to Hell!" vind ik nog steeds briljant. En lessen uit "Insert Column Name Here - Metagaming Your Friends" gebruik ik nog steeds.

Hij heeft ook een tijdje voor MTG.com geschreven:
http://www.wizards.com/Magic/Magazine/A ... author=The Ferrett

Aangenomen dat het dezelfde The Ferret is natuurlijk.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Thanks, zal er is naar kijken, dat stuk heb ik helemaal gemist omdat ik in zijn glorie periode niet speelde :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

hij schrijft vanaf 2000 tot nu, da´s best een stuk dat je gemist hebt... Hundroog!

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ja ik weet het, maar ik zal het wel even speedread-ish doorlezen aangezien ik toch niet echt multiplayer speel maar het is wel interessant om te weten, je kan er niet stommer van worden in elk geval :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

die eerste geeft je een idee van wat hij naast multiplayer heeft geschreven. Die is vast wel interessant.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ok, ik zal me er wel een beetje in verdiepen, is altijd leuk om is een keertje te multiplayen dus bij voorbaat dank :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie