Hey,
Als ik eternal dragon speel, ik gebruik z'n planecycling ability.
en m'n astral slide ligt al reeds in het spel. Kan ik dan de eternal dragon casten (zonder mana te betalen) via astral slide of lukt dit niet?
Eternal dragon/astral slide
Moderator: Admins & Moderators
Eternal dragon/astral slide
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
no pity for the dying,
Astral Slide zegt "Whenever a player cycles a card, you may exile target creature". Een creature is een permanent, een kaart op de battlefield. Dus je kunt een Eternal Dragon die in je graveyard ligt, niet exilen met Astral Slide.
Je kunt in het algemeen nooit de kaart die je cyclet, exilen met Astral Slide.
Je kunt in het algemeen nooit de kaart die je cyclet, exilen met Astral Slide.
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Het is het winnend tournament deck van 2004. Julien ...
Kan iemand me het concept ervan uitleggen? Ik heb de indruk dat het vooral tegen artifact's is gericht, maar ik weet niet precies wat de astral slide doet, ruimt deze blockers op voor éen beurt?
En wat rond eternal dragon? eerst cycle je deze voor 'n landje te gaan zoeken en later haal je deze terug door zijn ability?
Kan iemand me het concept ervan uitleggen? Ik heb de indruk dat het vooral tegen artifact's is gericht, maar ik weet niet precies wat de astral slide doet, ruimt deze blockers op voor éen beurt?
En wat rond eternal dragon? eerst cycle je deze voor 'n landje te gaan zoeken en later haal je deze terug door zijn ability?
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no pity for the dying,
- Elvish Preshley
- Adept
Ik heb even een linkje gezocht naar het deck waar je het over had: *klik*
Het hele deck lijkt gebouwd te zijn op "cycling" en "come in to play effects". Doordat je met dit deck relatief makkelijk zaken terug haalt uit je graveyard (Eternal Witness) is het niet erg om "mass removal" en "cycling" te gebruiken.
Astral Slide zorgt ervoor dat als je iets cycled een creature die jij of je tegenstander op de battlefield heeft liggen tijdelijk exiled en aan het eind van de beurt weer in het spel brengt.
Stel ik Plaincycle Eternal Dragon, hierdoor ligt de kaart nu in de graveyard.
Doordat ik Astral Slide in het spel had MAG ik een creature op de battlefield tijdelijk exilen.
Ik exile mijn Eternal Witness die ik ook al in het spel had.
Ik kan nu eventueel het landje spelen dat ik gekregen heb door de Plaincycling van Eternal Dragon.
Aan het eind van de beurt komt Eternal Witness terug.
Eternal Witness zegt dat ik een creature uit mijn graveyard naar mijn hand mag halen als hij in het spel komt.
Ik kan nu dus mijn Eternal Dragon weer terug naar mijn hand halen om al deze stappen weer te doen.
Verder is het tijdelijk exilen van tokens leuk om ze gewoon voorgoed te verwijderen.
Het hele deck lijkt gebouwd te zijn op "cycling" en "come in to play effects". Doordat je met dit deck relatief makkelijk zaken terug haalt uit je graveyard (Eternal Witness) is het niet erg om "mass removal" en "cycling" te gebruiken.
Astral Slide zorgt ervoor dat als je iets cycled een creature die jij of je tegenstander op de battlefield heeft liggen tijdelijk exiled en aan het eind van de beurt weer in het spel brengt.
Stel ik Plaincycle Eternal Dragon, hierdoor ligt de kaart nu in de graveyard.
Doordat ik Astral Slide in het spel had MAG ik een creature op de battlefield tijdelijk exilen.
Ik exile mijn Eternal Witness die ik ook al in het spel had.
Ik kan nu eventueel het landje spelen dat ik gekregen heb door de Plaincycling van Eternal Dragon.
Aan het eind van de beurt komt Eternal Witness terug.
Eternal Witness zegt dat ik een creature uit mijn graveyard naar mijn hand mag halen als hij in het spel komt.
Ik kan nu dus mijn Eternal Dragon weer terug naar mijn hand halen om al deze stappen weer te doen.
Verder is het tijdelijk exilen van tokens leuk om ze gewoon voorgoed te verwijderen.
Waar het weg is, was een wil
Bekijk mijn Wants & Haves: hier
Bekijk mijn Wants & Haves: hier