Mono Blue
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
de sphinx kan inderdaad zichzelf beschermen, ik vind hem alleen nog steeds wel een beetje duur (maar is waarschijnlijk wel te doen). De djinn lijkt me niet de moeite.
mazzel
pi
de sphinx kan inderdaad zichzelf beschermen, ik vind hem alleen nog steeds wel een beetje duur (maar is waarschijnlijk wel te doen). De djinn lijkt me niet de moeite.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
persoonlijk vind ik de Djinn een veredelde Air Elemental. Hij heeft een leuke gimmick, maar is het toch niet.
ik speel echt bijna nooit kaarten boven de 4 mana omdat ze gewoon niet snel genoeg op tafel komen
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
http://manabase.com/autocard.php Card tagging
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
http://manabase.com/autocard.php Card tagging
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
het is wel grapppig samen, maar te onwaarschijnlijk, als je je win conditie vindt dan wil je gewoon winnen en niet moeilijk gaan doen, je hebt meer aan extra counters boven de djinn.
mazzel
pi
het is wel grapppig samen, maar te onwaarschijnlijk, als je je win conditie vindt dan wil je gewoon winnen en niet moeilijk gaan doen, je hebt meer aan extra counters boven de djinn.
mazzel
pi
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik zie geen enkele andere reden om de kaart te spelen . Ik bedoelde counters in de zin van counterspells he. Ik kan me niet voorstellen dta de djinn veel nut heeft in een mono-blauw control deck.
mazzel
pi
ik zie geen enkele andere reden om de kaart te spelen . Ik bedoelde counters in de zin van counterspells he. Ik kan me niet voorstellen dta de djinn veel nut heeft in een mono-blauw control deck.
mazzel
pi
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer: