er gaat zondag een meeting(in de chatroom) plaats vinden voor de mensen die het interresant vinden om deze vakantie met zijn allen te gaan spreken, we gaan het dan hebben over wanneer het plaats vind en waar, de tijd dat de meeting is weet ik nog niet kan 's middag kan 's avonds, post hier even als je het interresant vind wanneer je op zondag kan om het erover te hebben, als je op zondag niet kan moet je maar zeggen hier als je wilt spelen wanneer je kan dan houden we daar rekening mee
sander
magic spelen
Moderator: Admins & Moderators
- lord of the squirrel
- Administrator
lijkt me wel leuk om in de vakantie bij elkaar te komen, maar dan geen grote draft ofzo iets.
gewoon voor de lol een paar potjes spelen en misschien een klein toernooitje
ik denk alleen dat de plek weer een gigantisch probleem word
gewoon voor de lol een paar potjes spelen en misschien een klein toernooitje
ik denk alleen dat de plek weer een gigantisch probleem word
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik vind het op zich ook wel een idee, alleen kan ik waarschijnlijk alleen in het weekend.
Ik denk alleen dat je niet heel veel mensen kunnen / willen omdat ergens afspreken heel moeilijk is wanneer mensen uit het hele land moeten komen, dat moet al haast ergens heel dicht bij een station, en dan nog wordt het lastig, omdat je eigenlijk niets wilt afhuren omdat het dan duur wordt.
mazzel
pi
ik vind het op zich ook wel een idee, alleen kan ik waarschijnlijk alleen in het weekend.
Ik denk alleen dat je niet heel veel mensen kunnen / willen omdat ergens afspreken heel moeilijk is wanneer mensen uit het hele land moeten komen, dat moet al haast ergens heel dicht bij een station, en dan nog wordt het lastig, omdat je eigenlijk niets wilt afhuren omdat het dan duur wordt.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.