Wei gaat er naar ducisom
Moderator: Admins & Moderators
-
- Master
- Contacteer:
Zaterdag 25 10:00u -
18:00u Ducosim Lenteconventie
Zie de conventie pagina voor een overzicht van activiteiten.
Meer informatie: Jeroen Doumen
das dus zaterdags niet vrijdags!!
misschien dat ik ga, moet eerst vervoer kijken, aangezien ik 15 ben, geen geld heb voor de trein heb en dus niet zou weten hoe ik er zou moeten komen behalve bij me ouders smeken
18:00u Ducosim Lenteconventie
Zie de conventie pagina voor een overzicht van activiteiten.
Meer informatie: Jeroen Doumen
das dus zaterdags niet vrijdags!!
misschien dat ik ga, moet eerst vervoer kijken, aangezien ik 15 ben, geen geld heb voor de trein heb en dus niet zou weten hoe ik er zou moeten komen behalve bij me ouders smeken
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
- Petros
- Adept
- Contacteer:
het wordt dus een booster draft 3judegement waarscheinlijk iedereen ingeschrijven op naaitsabes krijgt 2,5 euro korting meld je even aan bij mij of of de adiminstrator.judegement is dan nog niet uit dus het kan ook verandere dan gaat de prijs omlaag. ik kom aan de boosters.
voor meer info of zelf interesse in booster doos email me ff(voor vrienden 115 euro voor vijandsen 120 euro.
voor meer info of zelf interesse in booster doos email me ff(voor vrienden 115 euro voor vijandsen 120 euro.
Ik kom ook wel geen probleem.
Goed iedee trouwens van die sticker !!!!
Hey misschien kunnen we als er mensen genoeg zijn in USA boosterdozen halen (niet voor het toernooi maar gewoon)
Als we met 6 man een box display halen dus 6 booster dozen kost ons dat maar $450 (dollar) = €511 (euro) daar betaal je in nederland €660 (euro)voor. De betalen we per man €85 (euro) per doos dat is €30 (euro) winst.
Dan heb ik de verzendkosten niet meegerekend maar dat valt reuze mee (ik heb al eerder boosterdozen in the USA gekocht met $5 (dollar) verzendkosten)
Goed iedee trouwens van die sticker !!!!
Hey misschien kunnen we als er mensen genoeg zijn in USA boosterdozen halen (niet voor het toernooi maar gewoon)
Als we met 6 man een box display halen dus 6 booster dozen kost ons dat maar $450 (dollar) = €511 (euro) daar betaal je in nederland €660 (euro)voor. De betalen we per man €85 (euro) per doos dat is €30 (euro) winst.
Dan heb ik de verzendkosten niet meegerekend maar dat valt reuze mee (ik heb al eerder boosterdozen in the USA gekocht met $5 (dollar) verzendkosten)
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer: