defender deck (rood wit blauw)
Moderator: Admins & Moderators
- Elvish Preshley
- Adept
sideboard:
3x Whispersilk Cloak
2x Cancel (voor een totaal van 4)
Cloak voor op de Vent Sentinel en Brimstone Mage's te doen als je weet dat de tegenstander removal spells heeft of direct damage spells.
3x Whispersilk Cloak
2x Cancel (voor een totaal van 4)
Cloak voor op de Vent Sentinel en Brimstone Mage's te doen als je weet dat de tegenstander removal spells heeft of direct damage spells.
darker then a shadow...
...lighter then the sun...
it's urbanc0re
it's urbanc0re
na het een beetje getest te hebben met MWS, doe ik hierbij een kleine aanpassing.
In de plaats van 3x Wall of Frost en 2x Stalwart Shield-Bearers ... maak ik er 2xWall of Frost van en 3x Stalwart Shield-Bearers ... want het is moeilijk in het begin der beurten die 2 islands op het veld te hebben, en het deck kan meer low kostende creatures gebruiken.
In de plaats van 3x Wall of Frost en 2x Stalwart Shield-Bearers ... maak ik er 2xWall of Frost van en 3x Stalwart Shield-Bearers ... want het is moeilijk in het begin der beurten die 2 islands op het veld te hebben, en het deck kan meer low kostende creatures gebruiken.
darker then a shadow...
it's urbanc0re
it's urbanc0re
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
je hebt ook ontdekt dat wat de wall of frost biedt niet is wat je nodig hebt in het begin van het spel? (als in, was je mana meer opblauw mikken geen optie?)
mazzel
pi
je hebt ook ontdekt dat wat de wall of frost biedt niet is wat je nodig hebt in het begin van het spel? (als in, was je mana meer opblauw mikken geen optie?)
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
en wat dacht je van een wall of denial meer i.p.v. die shield bearers?urbanc0re schreef:na het een beetje getest te hebben met MWS, doe ik hierbij een kleine aanpassing.
kost 3 amper 3 en is een schitterende kaart.
klopt, maar ik heb eigenlijk maar 2 x Wall of Denial in het deck gedaan omdat de site waar ik de kaarten bestel er maar 2 in stock had. ... en ik ga niet speciaal voor die kaart ook nog bij een andere webshop een bestelling plaatsen. Dusja miss koop ik later nog wel Wall of Denials bij.
darker then a shadow...
it's urbanc0re
it's urbanc0re
ik heb ze al besteld, www.dragonbreath.nl
darker then a shadow...
it's urbanc0re
it's urbanc0re
heb zelf de Terramorphic Expanse vervangen door Evolving Wilds, daar heb ik er namelijk 4 van en de kaart is zo goed als gelijk.
na even denken heb ik het volgende bedacht:
-1 Guard Duty
-1 Wall of frost
+1 Wall of denial
+1 Stalwart Shield-Bearers
-1 Guard Duty
-1 Wall of frost
+1 Wall of denial
+1 Stalwart Shield-Bearers
now playing:
Jund
soon playing: