Hallo, ik heb een vraagje.
Ik weet dat Defenders niet kunnen aanvallen, maar kunnen ze wel tappen voor een ability?
Dus bijv; Ik heb een Brimstone Mage op het veld, en ik doe er een Guard Duty op zodat hij Defender wordt, kan hij dan nog steeds zijn ability gebruiken?
Dat is namelijk wel handig aangezien ik dat ga gebruiken in een deck met Vent Sentinel + Brimstone Mage als winning adition.
vraagje over "Defender"
Moderator: Admins & Moderators
vraagje over "Defender"
darker then a shadow...
...lighter then the sun...
it's urbanc0re
...lighter then the sun...
it's urbanc0re
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
defender is een creature ability net zoals bijvoorbeeld flying, first strike of trample. Tenzij ze het specifiek zeggen sluiten creature abilities het tappen van het creature niet uit.
(Ik weet zo gauw geen ability die dat doet, maar ik zou me voor kunnen stellen dat ze ooit eens een ability maken die een creature permanent summoning sickness geeft of iets dergelijks. Lijkt me wel enigsins onwaarschijnlijk, maar wie weet...)
mazzel
pi
defender is een creature ability net zoals bijvoorbeeld flying, first strike of trample. Tenzij ze het specifiek zeggen sluiten creature abilities het tappen van het creature niet uit.
(Ik weet zo gauw geen ability die dat doet, maar ik zou me voor kunnen stellen dat ze ooit eens een ability maken die een creature permanent summoning sickness geeft of iets dergelijks. Lijkt me wel enigsins onwaarschijnlijk, maar wie weet...)
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
inderdaad, wordt wel grappig als je een kaart krijgt die het tappen van creatures voorkomt:
"Target/enchanted creature gains summoning sickness (until end of turn)"?
"Target/enchanted creature cannot be tapped as a cost of an activated ability (this turn)"?
"Target/enchanted creature gains summoning sickness (until end of turn)"?
"Target/enchanted creature cannot be tapped as a cost of an activated ability (this turn)"?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.