ik zou paradox haze graag 4× willen overkopen voor €0,25 per stuk
laat me iets horen als je hem hebt en berijd bent hem te verkopen
paradox haze
Moderator: Admins & Moderators
Re: paradox haze
dit maakt het wat makkelijker voor anderen ^^yves1994 schreef:ik zou paradox haze graag 4× willen overkopen voor €0,25 per stuk
laat me iets horen als je hem hebt en berijd bent hem te verkopen
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik zou er ook even bij zeggen of je de verzendkosten ook wilt betalen, anders is het sowieso een niet erg interessante deal.
mazzel
pi
ik zou er ook even bij zeggen of je de verzendkosten ook wilt betalen, anders is het sowieso een niet erg interessante deal.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
in dat geval was het handig om er bij te zetten "in de buurt van Maastricht" of zo. Ik probeer alleen te helpen je kansen te vergroten, ik heb ze zelf helaas niet over.
mazzel
pi
p.s. onder iemands avatar kun je zijn locatie zien als die ingevuld is en hopelijk kun je aan de hand daarvan een idee krijgen waar iemand vandaan komt. Ik kom zoals je kunt zien niet echt uit de buurt van Maastricht.
in dat geval was het handig om er bij te zetten "in de buurt van Maastricht" of zo. Ik probeer alleen te helpen je kansen te vergroten, ik heb ze zelf helaas niet over.
mazzel
pi
p.s. onder iemands avatar kun je zijn locatie zien als die ingevuld is en hopelijk kun je aan de hand daarvan een idee krijgen waar iemand vandaan komt. Ik kom zoals je kunt zien niet echt uit de buurt van Maastricht.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.