Ik ben nieuw

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Nog geen 10 minuten lopen... GMaps
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

knackroeselare schreef:
pi schreef:Oy,

ik kan alleen maar zeggen zonde van je geld, ik probeer de meest efficiente manier aan te geven. Er is geen enkele reden dat je nieuwe kaarten nodig zou hebben. Maar iig veel succes.

mazzel

pi
De reden dat hij iets nieuwere kaarten nodig heeft is omdat er de kans bestaat dat het T2 toernooien zijn. Meestal zijn er met die 2000 kaaren een hoop van al iets oudere set die niet legaal zijn.

Anders was het wel een super tip (dat blijft het ook, voor iemand die legacy of extended gaat spelen)
Waarom zou je je druk maken om formats als je net begint? Ik zou vooral eerst casual gaan spelen, dan eventueel pas tournooien als je dat leuk vindt. 20 euro is een heel kleine investering in verhouding tot de kosten van een behoorlijk type 2 deck. Ik zou aanraden eerst te proberen of het spel echt leuk is voordat er meer uitgegeven wordt.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
P_GraveDigger
Advanced
Berichten: 27
Lid geworden op: di mei 18, 2010 8:23 am

Bericht door P_GraveDigger »

Daar heb je wel gelijk in, maar de toolkit kost ook 20 euro en ik kan ook met decks van een vriend spelen, dus leren doe ik het toch wel. En op deze manier heb ik iig al de nieuwste kaarten.
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Bericht door Maccius »

pi schreef:
knackroeselare schreef:
pi schreef:Oy,

ik kan alleen maar zeggen zonde van je geld, ik probeer de meest efficiente manier aan te geven. Er is geen enkele reden dat je nieuwe kaarten nodig zou hebben. Maar iig veel succes.

mazzel

pi
De reden dat hij iets nieuwere kaarten nodig heeft is omdat er de kans bestaat dat het T2 toernooien zijn. Meestal zijn er met die 2000 kaaren een hoop van al iets oudere set die niet legaal zijn.

Anders was het wel een super tip (dat blijft het ook, voor iemand die legacy of extended gaat spelen)
Waarom zou je je druk maken om formats als je net begint? Ik zou vooral eerst casual gaan spelen, dan eventueel pas tournooien als je dat leuk vindt. 20 euro is een heel kleine investering in verhouding tot de kosten van een behoorlijk type 2 deck. Ik zou aanraden eerst te proberen of het spel echt leuk is voordat er meer uitgegeven wordt.
lol @ Pi verkoop je zelf toevallig 3000 kaarten voor 20 euro op het internet ofzo? Nee grapje ik heb me mening al eerder gegeven, maar je blijft het zo pushen dat ik dit niet kon laten :D :D :D
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

maar wel 300 kaarten ipv 2000, serieus, nieuw zijn voegt weinig toe. Ik moet trouwens wel toegeven dat de huidige selectie verzamelingen op marktplaats aan de dure kant is, aan de andere kant, winkels bieden bv dit aan:
http://sales.starcitygames.com/carddisp ... uct=167192

Ik vind vooral dat de kosten een nieuwe speler niet af moeten schrikken. En hoewel ik best een verzamelingetje van die grote voor die prijs samen zou kunnen stellen, heb ik die momenteel niet te koop staan.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
P_GraveDigger
Advanced
Berichten: 27
Lid geworden op: di mei 18, 2010 8:23 am

Bericht door P_GraveDigger »

Die aanbieding is idd wel goed, maar hij is nu out of stock :x
P_GraveDigger
Advanced
Berichten: 27
Lid geworden op: di mei 18, 2010 8:23 am

Bericht door P_GraveDigger »

knackroeselare schreef:nog een tip als je die toolkit opent, maak die toolkit misschien in de winkel open als je mag en kan, en beslis dan a.d.h.v. wat er in die toolkit zit welk intro pack je gaat pakken, Als er bv. heel veel rood in die toolkit zit ben je dus best met een rood intro pack
Ik heb een beetje verder gezocht over wat er precies in de toolkit zit, en de kleuren zijn ongeveer even verdeeld. Dus evenveel van elke kleur. Op deze manier maakt het ook niet zoveel uit welk intropack ik neem.
Gebruikersavatar
Brent
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: di dec 08, 2009 8:24 pm
Locatie: Herzele

Bericht door Brent »

het is te zien wat er in die booster packs zit.
now playing:
Jund

soon playing:
Vamps
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

Gravedigger? Ik vind het lullig om het zo te zeggen maar koop NIETS in die winkel :) Als je echt serieus wil magiccen dan stuur me a.u.b een personal message. 140 - 145 euro voor een boosterbox is nogal ZIEK.. Die thema Decks.. Naja, dat was misschien wel nog redelijk geprijst. 4 euro per booster is ook nogal ziek. Ik zelf VERKOOP boosters meestal voor 2,50 - 2,75..
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

BanzaiCopter schreef:Gravedigger? Ik vind het lullig om het zo te zeggen maar koop NIETS in die winkel :) Als je echt serieus wil magiccen dan stuur me a.u.b een personal message. 140 - 145 euro voor een boosterbox is nogal ZIEK.. Die thema Decks.. Naja, dat was misschien wel nog redelijk geprijst. 4 euro per booster is ook nogal ziek. Ik zelf VERKOOP boosters meestal voor 2,50 - 2,75..
En jij hebt een officieel geregistreerd bedrijf en importeert jouw kaarten, zoals het hoort, via PS-Games?

4 euro voor een booster (3,95 vaak), is namelijk de officiële winkelprijs die je overal zal zien. Via internet zijn ze vaak iets goedkoper inderdaad, maar die winkels hoeven dan ook geen pand te huren.

Overigens hebben de meeste winkels, waaronder deze ook, een actie dat bij de release van een nieuwe set, een boosterbox goedkoper (90 euro) verkocht wordt.

Prijzen zijn dus niet ziek, maar gewoon marktconform. Zij moeten er ook van leven.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

Ik zie er zéér weinig reden tot toe. Dat als ik 2 boosters verkoop, dat ik daarvoor een geregistreet bedrijf wil :) Ik wil hem alleen de site doorsturen van het wél geregistreerde bedrijf :p maar dat noemen ze spam / marketing op forums :)

Verder klopt het, de pre-release was 90 euro. Pre-release op de website (wat tevens een bedrijf in het echt is, in Enschede) is 82,95 .. Maar 89,90 met 140.. Das 50 euro verschil. En das zéér ziek in mijn ogen :/
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

jullie gaan een beetje off-topic, maareh, de gewone winkels bieden veel naast dat je er kaarten kunt kopen wat de online winkels niet bieden. Daar zou ik best een beetje meer voor over hebben (helaas is er geen winkel bij mij in de buurt die magic verkoopt). Ik zou trouwens links naar online winkels geen probleem vinden als het relevant is voor het topic. Start hier even een apart topic voor als jullie er graag over door gaan.

(Of splits hem even).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie