dark depths gezocht
Moderator: Admins & Moderators
dark depths gezocht
Zoals de titel al zegt, ik zoek een dark depths. Mijn haves van waarde zijn: Tolarian academy, Morphling, Akroma Angel of Wrath, Bloodbraid Elf (4x).
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
zou je eventueel ook willen kopen? Ik weet iemand die er wel eentje weg doet, maar ik betwijfel of hij weg gaat tegen wat je genoemd hebt. Met geld heb je meer kans.
mazzel
pi
zou je eventueel ook willen kopen? Ik weet iemand die er wel eentje weg doet, maar ik betwijfel of hij weg gaat tegen wat je genoemd hebt. Met geld heb je meer kans.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Hey pi, thanks voor de snelle reactie! Het liefst zou ik ruilen of een combinatie van ruilen / kopen omdat ik alleen casual speel en e25 - e30 erg veel geld vind. Ik ben bereid om Tolarian Academy + Morphling + een klein geldbedrag ervoor te geven (dit zijn ook kaarten die hun waarde behouden). Greets
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
(dat morphling een kaart is die waarde behoudt betwijfel ik een beetje, vroeger deed hij zo'n 15-20 euro, nu zelfs vaak onder de 10).
Ik zal het vragen, kan even duren.
mazzel
pi
(dat morphling een kaart is die waarde behoudt betwijfel ik een beetje, vroeger deed hij zo'n 15-20 euro, nu zelfs vaak onder de 10).
Ik zal het vragen, kan even duren.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
daar heb je wel gelijk in, ik weet niet precies of de persoon die je kent evt. tegen andere kaarten zou willen ruilen. binnen mijn vriendengroep die speelt hebben de meeste mensen alleen kaarten vanaf het lorwyn block dus ik kan niet zo goed aan oude kaarten komen maar kaarten van de nieuwere series zijn wel veel in de omgang (heb zelf o.a. nog noble hierarch, knight of the reliquary, stillmoon cavalier, bitterblossom, foil profane command). bedankt dat je me wilt helpen in ieder geval!
Hoi Piwani, ik zou zelf ook liever ruilen dan er geld voor geven dus dat is fijn. Het grootste deel van mijn collectie is afkomstig uit de Lorwyn en Alara blocks maar ook van de Time Spiral serie heb ik aardig wat kaarten. Zal ik een lijst maken en je opsturen wat ik zoal heb of ben je in een bepaald soort kaarten geinteresseerd zodat ik daar naar opzoek kan gaan?