vivid grove

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Netnietniks
Advanced

vivid grove

Bericht door Netnietniks »

Vivid Grove staan 2 dingen op. allebei moet je tappen. Kan ik nou voor 2 keer 2 mana krijgen(dus ik tap voor G en ik haal een counter weg en add nog een mana naar keuze)? dus tellen beide dingen of moet ik kiezen?
Love is like a rhino, short-sighted and hasty; if it cannot find a way, it will make a way.
DutchG0d
Wizard

Bericht door DutchG0d »

je kan de kaart zowiezo maar 1 keer tappen, 2de tap ability gaat er een charge counter van af, de eerste niet
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.

http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Netnietniks
Advanced

Ik snap je antwoord niet helemaal. mijn vraag is of ze beiden abilities gedaan mogen worden.
Love is like a rhino, short-sighted and hasty; if it cannot find a way, it will make a way.
The Quizmaster
Wizard
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Ja, je mag ze beide doen, maar nee, niet tegelijkertijd.

Je tapt hem voor óf de eerste, óf de tweede ability. Zodra de Grove weer untapped wordt, mag je weer opnieuw kiezen of je hemt tapt voor de eerste of tweede ability.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Netnietniks
Advanced

hartelijk dank, precies het antwoord dat ik zocht. Jammer dat ze niet beiden gelden, moet ik mijn strategie gaan aanpassen.
Plaats reactie