Vampire Nocturnus vraagje
Moderator: Admins & Moderators
- jazz 1987
- Advanced
Vampire Nocturnus vraagje
hallo,
bij Vampire Nocturnus als detop van de stack van een tegenstander een swamp is krijgen al zijn vamipres dan ook 2+1 en flying. Want swamp is toch gewoon land?
m.v.g. jasper
bij Vampire Nocturnus als detop van de stack van een tegenstander een swamp is krijgen al zijn vamipres dan ook 2+1 en flying. Want swamp is toch gewoon land?
m.v.g. jasper
wat bij die nocturnus dan leuk is is een kaart als painter's servant zodat de bovenste kaart constant zwart is.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
mwah, op zich speel je dan 2 kaarten om ongeveer hetzelfde te doen als een undead warchief, alleen op een ander creature type. Lijkt mij niet de moeite. Ik zou er eerder iets als sensei's devining top naast spelen omdat die kaart van zichzelf ook goed is.
mazzel
pi
mwah, op zich speel je dan 2 kaarten om ongeveer hetzelfde te doen als een undead warchief, alleen op een ander creature type. Lijkt mij niet de moeite. Ik zou er eerder iets als sensei's devining top naast spelen omdat die kaart van zichzelf ook goed is.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
of Sign in Blood proberen te gebruiken
er zullen dan wrs nog wel kaarten zijn maar deze en de fetch zijn toch in standard ^^
er zullen dan wrs nog wel kaarten zijn maar deze en de fetch zijn toch in standard ^^
now playing:
Jund
soon playing:
Vamps
Jund
soon playing:
Vamps