Mono White
Moderator: Admins & Moderators
Mono White
Hallo allemaal
Ik zou graag een mono-wit deckje maken voor standard. Maar ik weet totaal niet hoe, aangezien ik nog nooit een wit deckje heb gemaakt. Mijn budget is 40 euro. Ik vind "kor" wel een leuk ras. Verder zou het voor tournements moeten zijn. Ik heb een Gideon Jura en een Ajani Goldmane[c/] die ik er graag zou insteken. (vooral die Gideon dan)
ALvast bedankt
Ik zou graag een mono-wit deckje maken voor standard. Maar ik weet totaal niet hoe, aangezien ik nog nooit een wit deckje heb gemaakt. Mijn budget is 40 euro. Ik vind "kor" wel een leuk ras. Verder zou het voor tournements moeten zijn. Ik heb een Gideon Jura en een Ajani Goldmane[c/] die ik er graag zou insteken. (vooral die Gideon dan)
ALvast bedankt
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
magic is sowieso vaak duurder dan 40 euro voor een deck. Zeker als je ook daadwerkelijk kans wilt maken. Zou er een goedkoper goed deck zijn dan wordt dat vanzelf duurder omdat anderen dat ook willen spelen en daardoor de prijs van de kaarten omhoog gaat.
Dragonheart's suggestie is waarschijnlijk een goed idee.
mazzel
pi
magic is sowieso vaak duurder dan 40 euro voor een deck. Zeker als je ook daadwerkelijk kans wilt maken. Zou er een goedkoper goed deck zijn dan wordt dat vanzelf duurder omdat anderen dat ook willen spelen en daardoor de prijs van de kaarten omhoog gaat.
Dragonheart's suggestie is waarschijnlijk een goed idee.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Zou je ipv een kor deck gaan voor wit enchantment deck?
Daar kan je ook nog steeds vrijveel kor's in gebruiken...
kor spiritdancer en de kor die je een kaart laat bouncen als hij in het spel komt. (kor skyfisher is de naam )
mesa enchantress, ...
Ik weet niet of deze kaarten tournooi waardig zijn, maar ik denk wel dat er al tournooiwaardige witte enchantment decks zijn geweest
Ik vind het zeer vervelend als ik vb. op 150 levens sta en dan speelt er iemand sorin markov...
zeer bemoedigend
Daar kan je ook nog steeds vrijveel kor's in gebruiken...
kor spiritdancer en de kor die je een kaart laat bouncen als hij in het spel komt. (kor skyfisher is de naam )
mesa enchantress, ...
Ik weet niet of deze kaarten tournooi waardig zijn, maar ik denk wel dat er al tournooiwaardige witte enchantment decks zijn geweest
Ik vind het zeer vervelend als ik vb. op 150 levens sta en dan speelt er iemand sorin markov...
zeer bemoedigend
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
no pity for the dying,
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Je hebt zo'n monowit deck met Pilgrim's Eye, Kor Cartographer, Lone Missionary, Wall of Omens, Oblivion Ring, Iona en Emeria, the Sky Ruin dat niet duur is en wel een kans maakt. Ik kon zo gauw geen decklijst vinden aangezien ik vind dat je die maar lekker zelf moet zoeken
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
moest je minder gehaast zijn om gideon erin te steken zou ik aanraden om de gideon te verkopen en daarvoor een volledig deck te kopen. op vb. www.magiccardmarket.eu, kan je kopen en verkopen.
now playing:
Jund
soon playing:
Vamps
Jund
soon playing:
Vamps
ik zou er eventueel Wall of Omens bij doen, een zeer goedkope kaart en je mag nog een kaartjen drawen. wordt zeer vaak gebruikt in uw control
now playing:
Jund
soon playing:
Vamps
Jund
soon playing:
Vamps
zeg maar dat Gideon 45 euro is...
Wall of omens is inderdaad een zéer toffe kaart
Over gideon is m'n mening dat deze zeer leuk zou staan in een wit-zwart deck. Kun je gidoen z'n ability gebruiken dat je beestjes mag tappen en ze dan gaan afschieten met royal assassin bv.
Heb je zelf al decklists opgezocht?
Wall of omens is inderdaad een zéer toffe kaart
Over gideon is m'n mening dat deze zeer leuk zou staan in een wit-zwart deck. Kun je gidoen z'n ability gebruiken dat je beestjes mag tappen en ze dan gaan afschieten met royal assassin bv.
Heb je zelf al decklists opgezocht?
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no pity for the dying,