Palace Guard + ????
Moderator: Admins & Moderators
-
- Adept
Palace Guard + ????
Hey iedereen,
Ik had laatst ergens een palace guard defence combo gezien. Ik weet alleen niet meer hoe die precies gaat. Als iemand met 90 4/4 creatures met trample aanviel bijvoorbeeld. Deed de speler met Palace Guard blokken, en (volgens mij) een rode instant. "Destroy target blocking creature and all creatures blocked" of iets in die richting.
Iemand enig idee?
Ik had laatst ergens een palace guard defence combo gezien. Ik weet alleen niet meer hoe die precies gaat. Als iemand met 90 4/4 creatures met trample aanviel bijvoorbeeld. Deed de speler met Palace Guard blokken, en (volgens mij) een rode instant. "Destroy target blocking creature and all creatures blocked" of iets in die richting.
Iemand enig idee?
-
- Adept
ha, ik lig toeval met de kaart voor mij...
Is het toevallig fight to the death?
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
-
- Adept
Owooo <333333 Ja man, cheersChaos schreef:ha, ik lig toeval met de kaart voor mij...
-
- Expert
fight to the death+palace guard
was de combo,
maar dat ik topic las dacht ik gelijk uit een combo uit unslaught->celestial assult
Ironfist Crusher+sandskin
was de combo,
maar dat ik topic las dacht ik gelijk uit een combo uit unslaught->celestial assult
Ironfist Crusher+sandskin
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
nee hoor, ik ben er nooit verward over .
Synergie is dingen die leuk samenwerken, combo is dingen die samen echt wat anders doen dan apart. Meestal kan een combo iets oneindig vaak doen, al is dit niet gegarandeerd.
mazzel
pi
nee hoor, ik ben er nooit verward over .
Synergie is dingen die leuk samenwerken, combo is dingen die samen echt wat anders doen dan apart. Meestal kan een combo iets oneindig vaak doen, al is dit niet gegarandeerd.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.