he he, da's waar ^^
Ik heb hier ergens een lifegain/lifedrain deckje liggen ik denk dat felidar daar beter zou inpassen
Ik zal de raad van beacon ter harte nemen
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Zwart wit heeft zeker goeie mogelijkheden voor lifegain (vanuit de witte kant) en life drain vanuit de zwarte kant (heb zelf ooit een zwart wit lifedrain deckje gehad maar speel nu alleen nog met me zwart/wit knights deck ^_^)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame."- Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
@pi hij vroeg om knight lijstje dus gaf ik hem dat vandaar de lijst die daar niet op lijkt
Wat betreft er is geen voorraad, ik heb hun Policy niet gelezen maar volgens mij is besteld voor deze prijs ook daadwerkelijk de prijs die je er voor betaald zodra hij op voorraad komt (of ze moeten hem nooit meer op voorraad krijgen of ze moeten in de policy hebben staan dat prijzen na op preorder kunnen variëren met inflatie of whatever lulsmoes ze eraan gehangen hebben)
Er is volgens mij nog geen vaste decklist hij gaat denk ik wel over op lifegain / lifegain/lifedrain.
@Jibz Sanguine bond kan zeker grappig zijn als hij B/W gaat
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame."- Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Nope niet dat ik weet, heb nog een beetje gezocht maar kon niets vinden. Het enige dat je hebt is "all creatures have lifelink" en dergelijke dingen. Je hebt wel niet specifieke kaarten die dergelijke dingen doen op 1 target maar niet over het algemeen maar misschien dat iemand anders daar nog wat op weet. (beetje offtopic trouwens)
Terug naar het deck, bekijk die link maar eens (even helemaal kopiëren en plakken want het forum pakt hem niet helemaal) dan zie je alle lifedrain kaarten die er zijn.
thnx saint.
Oops inderdaad Pi... ik begin met éen vraag over een bepaald iets, dan zegt saint iets (of iemand anders) en wijken volledig af
mijn foutje
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
ik zou neigen naar meer kaarten die je kaarten laten pakken als je enchantments speelt. Ook zou ik proberen wat minder lieve enchantments te zoeken, zoals Porphyry Nodes of planar colapse. Je speelt heel veel 1-offs, hoe denk je deze op de juiste momenten te vinden?
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.