Blowfly Infestation

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
BanzaiCopter
Adept

Blowfly Infestation

Bericht door BanzaiCopter »

Hey hey,

zijn we weer..

http://gatherer.wizards.com/Handlers/Im ... nfestation

Blowfly Infestation

Als die 2x ligt, betekent automatisch dat als een creature in t spel ligt, niet 1 maar 2 -1/-1 counters op een andere creature gelegd mag worden? Aangezien doubling season ook verdubbeld
altx
Wizard

Bericht door altx »

Ze triggeren allebei en per keer dat een trigger resolvet, mag je een -1/-1 counter op een creature leggen. Dus ja.

Heeft overigens te maken met het feit dat het een triggered ability is. (Het effect van Doubling Season heeft er niks mee te maken.)
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Jibz
Wizard

Bericht door Jibz »

Je moet het zo zien:
Elke kaart triggert, als er geen kaarten liggen die zijn effect verhinderen, en andere kaarten triggeren allemaal apart. Vandaar dat er hier 2 op komen
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
BanzaiCopter
Adept

lolz.. Infinit WoG? xD.. Zijn leuke comobo's mee te bouwen
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

zoals welke? Punt is dat als je 2 counters op 1 creature legt je er ook maar 2 terug krijgt. Alleen als je de counters kunt verdelen over meerdere creatures EN die creatures dood gaan worden het er meer. Dan denk ik dat last laugh makkelijker te triggeren is voor een vergelijkbaar effect.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
BanzaiCopter
Adept

Nou er worden veel tokens gespeeld. Stel er liggen 10 0/1 geiten int spel met een 2/2, 4/4, 3/5 and 7/7 in t spel. -1/-1 op 1 geit, krijg je 2 terug.. 1 op de volgende geit, 1 op de 2/2.. 2e geit, 1 counter op 2/2, 1 op 0/1, allebei dood, 2 gaan op de 4/4, 1 op een geitje.... etc :P We spelen ALTIJD planechase en "Whenever a land enters the battlefield, put 3 0/1 sheep tokens into play" komt er veel in :p Nja meestal is t toch -1/-1 counter on EACH creature, dusja.. Dan kan ik 20 tokens op andere sterke beesten verplaatsen.. + abilities "1 mana.. Move a -1/-1 counter from your creature onto another, blabla gets +3/+3".. zo'n abilities zijn pwnage :)
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

je realiseert je dat de laugh in die situatie hetzelfde doet en makkelijker te triggeren is? Je realiseert je ook dat er best veel goed moet gaan om dit te laten werken en voor de laugh niet?

Ik bedoel, het is best een grappige kaart die investation, ik denk alleen dat je voor dezelfde hoeveelheid werk betere effecten kunt krijgen.

mazzel

pi
BanzaiCopter
Adept

De laugh killed mijn eigen creatures ook
BanzaiCopter
Adept

pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Deze ook als je niet oplet, het is geen you may ability.
BanzaiCopter
Adept

ow ja >_> Dat zag ik niet lol...
Plaats reactie