Markov

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Jibz
Wizard

Markov

Bericht door Jibz »

Ik had vandaag een dillema met mijn broer. We speelden magic samen met een vriend van mijn broer, en zijn vriend speelde de +2 ability van Sorin Markov op mijn Fumiko the lowblood. Omdat deze het daardoor toch niet zou overleven, speelde ik Rite of Consumption om hem te saccen. Het gaat er nu even niet om dat we er geen van drieen op gelet hadden dat de rite een sorcery was en niet in hun beurt gespeeld kon worden, maar de ability van Sorin had geen legale target meer. Dan krijgen zij toch ook die 2 levens niet?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
The Quizmaster
Wizard
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

If the targeted creature or player is an illegal target by the time Sorin's first ability resolves, the entire ability is countered. You won't gain life.
Op Gatherer staat onder elke kaart (indien van toepassing) rulings. De meestgestelde vragen die je kan hebben, staan er eigenlijk altijd wel bij.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Jibz
Wizard

Bericht door Jibz »

Jippie toch gelijk
Bedankt voor het antwoord en de tip over die rulings, die waren me niet eens opgevallen
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Plaats reactie