Mono Black Vampire Deck suggesties.

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Jun
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 9:45 pm

Mono Black Vampire Deck suggesties.

Bericht door Jun »

Casual Deck. >> Evt Standard na verloop van tijd..
1v1
Het idee achter dit deck is zorgen dat ik wat verdediging heb liggen door cheapass Royal Assasin, en verder aanvallen met de vampires. Ook speel ik aardig wat discard kaarten, zodat mijn opponent zijn spel niet kan spelen.

Creatures:

Vampire Nighthawk 4x
Blood seeker 2x
Royal Assassin 4x
Malakir Bloodwitch 2x
Gatekeeper of Malakir 2x
Captivating Vampire 1x
Kalitas, Bloodchief of Ghet 1x

Spells:

Doom blade 4x
Duress 4x
Liliana's Caress 2x
Marsh Casualties 2x
Diabolic Tutor 2x
Bog Down 3x
Mind Sludge 3x

24 Swamp


Waar ik vooral mee zit, is iets van een vervanging voor blood seeker, n leukere 2 drop liefst.

Ook twijfel ik of de Royal assassins wel nodig zijn, het zijn nl geen vampires, en ik heb al 2 takeover vampires( kalitas en Captivating ) ( binnekort 2 Captivating) dus ik vind ze niet echt in het deck passen...ze zijn echter wel handig heb ik gemerkt.

misschien kan ik ze beter vervangen door wat sterkere creatures?,
ik val normaliter vooral met de nighthawk aan, en hoop dat ik Lilianas caress trek zodat ik kan gaan kloten met mn discards..
maar alleen met de Nighthawk aanvallen geeft mn opponent teveel tijd om hier iets tegen te doen...

Verder weet ik niet of het slim is (zoals het deck nu in elkaar zit dan..) om me en op discard, en op Takeover, en op control te richten met de Assassins, basically wil ik liever de Vampire/Takeover kant op, maar ik weet niet welke kaarten leuk zouden zijn hiervoor, om bijvoorbeeld Royal Assassin 4x te vervangen. (Uiteraard zou Vampire Nocturnus niet misstaan x4 maar dat word me iets TE prijzig..)

Ik ben echter wel een beginnende speler dus ik ken lang niet alle vampire creatures, wat suggesties zouden ERG welkom zijn :)

Sorry voor de lap tekst ;)

ps. Budget maakt niet geweldig veel uit, maar liever niet meer als 5-6 euro per kaart.
bartbart
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: vr aug 27, 2010 1:48 pm

Bericht door bartbart »

denk aan:
bloodghast
kalastria highborn
sign in blood
guul draz vampire
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Bericht door Maccius »

Heb ook even naar mono black vampire deck gekeken, maar vondt vooral dat het veel te duur was. Halverwege zat ik al op €200,-

Geloof dat die dingen veel te populair zijn ;-)
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

200 euro is niet echt veel voor een competitief deck.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Bericht door Maccius »

Was ook pas een half deck, en ik speel casual dus no way dat ik dat soort bedragen ga uitgeven. Heb dus maar een ander deck gebouwd ipv vampires.
Plaats reactie