Dus je vormt een beetje aggro...
Combo spelen vind ik persoonlijk niet zo leuk. Waarschijnlijk omdat mensen mij daarom haten als ik het speel... dat ik het niet meer speel
Hoe pas je dan precies het controle aspect toe? Buiten de disk, oblivion stone en (the usual) damnation.
viscera dragger
undead gladiator
twisted abomination
gempalm polluter
Deze zijn zombie's met een cycle ability.
Wat gebeurt er eigenlijk als je vriend dan balthor eindelijk sact... Als er iemand anders met mono rood of zwart speelt dan haalt deze toch ook alles terug? Hij heeft natuurlijk wel het voordeel dat hij met zombie's speelt... die spelen op elkaar in en daar kaan hij natuurlijk wel voordeel uit halen.
Ik ben momenteel naar zombie's aan het kijken... maar vraag me af welke jij zeker zou spelen, of welke je goed vindt. Na Lord of the undead natuurlijk
Zou het lukken om zombie's EN knight's te spelen? Omdat ik hier haakon heb liggen en die kan terugkomen... je kan hem namelijk aleen spelen van je graveyard en dan kan je knight's blijven terughalen
Als je dan natuurlijk ashes of the fallen gaat gebruiken, van alle zombies ook nog eens knight's gaat maken... dan kan het leuk gaan worden
Dan ga je niet mono zombies, maar een reanimator deck kan ook vrij hoog oplopen in prijs denk ik... niet?
Het is natuurlijk wel een optie om later uit te breiden... Ik hou ervan om met jullie te brainstormen
Als ik toch veel creatures speel... is er dan niets goed dat telkens als ik een creature in het spel leg dmg mag doen of zo iets.
En als ik toch veel creatures speel... is blood funnel dan iets?