Nou... ik zei dat ik er ver overheen zat...Chaos schreef:Ik dacht het al toen je vertelde dat je een 60 kaarten deck had .
Mijn legendary creatures
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Kijk eens goed naar hoe quotes gestructureerd zijn:Chaos schreef:@iedereen die iets weet van het forum zelf...
Weten jullie soms hoe je in 1 post op 2 mensen kan quoten? Zodat ik dit in 1 post kan plaatsen?
pi schreef:bla
Chaos schreef:meer bla
(Hint: quote deze post)Vul maar in wat je maar wilt schreef:meest bla
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Dan copy je gwn de tekst of niet? xDpi schreef:Kijk eens goed naar hoe quotes gestructureerd zijn:Chaos schreef:@iedereen die iets weet van het forum zelf...
Weten jullie soms hoe je in 1 post op 2 mensen kan quoten? Zodat ik dit in 1 post kan plaatsen?
pi schreef:blaChaos schreef:meer bla(Hint: quote deze post)Vul maar in wat je maar wilt schreef:meest bla
Ik bedoel twee verschillende mensen die niet in 1 reactie staan.
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Wat hij bedoelt is dat je quote="naam" tussen [] neerzet en dat afsluit met [/quote]. Dan kun je zoveel quotes als je wil doen kijk maar:
Kermit de kikker schreef: YAAAAAAAAY
Ernie schreef: Hey Bert Hoei
zoals je ziet kun je dus ook gewoon een naam die niet bestaat en een uitspraak die nooit is gezegd quotenManowar schreef:They can't stop us, let them try! For heavy metal we will die!
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik had inderdaad gehoopt dat hij dat zelf door zou hebben uit het voorbeeld (het was ook niet de bedoeling dat ie er meteen een post van ging maken).
Als je op die manier zelf posts kunt tikken dan kun ej natuurlijk ook de tekst die je daadwerkelijk wilt quoten even op de juiste plek copy-pasten.
mazzel
pi
ik had inderdaad gehoopt dat hij dat zelf door zou hebben uit het voorbeeld (het was ook niet de bedoeling dat ie er meteen een post van ging maken).
Als je op die manier zelf posts kunt tikken dan kun ej natuurlijk ook de tekst die je daadwerkelijk wilt quoten even op de juiste plek copy-pasten.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Master of Chaos
- Master
Ik gebruik Kaervek the Merciless als general voor mijn EDH rood/zwart.Jibz schreef:Voor mn Rood kan ik wel een zwart/rode vinden zoals... Lim's paladin is niet legend tog? Dan maar... Shit ik heb geen rood/zwarte legend... en ja ik heb net mn hele rood lopen doorzoeken xD
Leuk in multiplayer EDH (wat toch het meest wordt gespeeld) als je een goede verdediging hebt opgebouwd waardoor andere spelers je niet zomaar meer uitschakelen (dan mogen ik continu damage verdelen voor hun spells )