Even misschien een domme vraag, maar als ik een entchantment speel waarvan de text zegt "YOU" en ik speel deze op een creature van een tegenstander blijft dit dan nog steeds op mij betrekking hebben ?
Misschien slecht verwoord, vandaar een voorbeeld :
Mijn opponent heeft een 4/4 creature in het spel liggen en ik speel hierop een "spirit link" (whenever enchanted creature deals damage, YOU gain that much life). Krijg ik (de eigenaar van de entchantment) dan levens bij of mijn opponent ?
Of met andere woorden, op wie heeft deze "YOU" betrekking ?
Mvg Bert
enchantment that targets "you"
Moderator: Admins & Moderators
'You' is de controller van de kaart.
En aangezien jij de aura gespeeld hebt, ben jij de controller ervan. (Daarbij is het niet relevant dat de kaart aan de andere kant van de tafel ligt.)
Dus in dit geval krijg jij de levens.
En aangezien jij de aura gespeeld hebt, ben jij de controller ervan. (Daarbij is het niet relevant dat de kaart aan de andere kant van de tafel ligt.)
Dus in dit geval krijg jij de levens.
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
let er dus wel op dat als hij bijvoorbeeld steal enchantment speelt, hij die levens krijgt omdat hij dan de controller is en het you op hem slaat.
Het blijft natuurlijk wel jouw kaart xD
Het blijft natuurlijk wel jouw kaart xD
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Vandaar, let op het verschil tussen "Owner" (Arcanis the Omnipotent) en "Controller"(Afterlife])