Damage op de player?
Moderator: Admins & Moderators
- Master of Chaos
- Master
Damage op de player?
Stel ik heb een 2/2 Contagious Nim en ik declare dat ik ermee ga aanvallen. De tegenstander heeft een Soul Warden liggen. Hij declared dat hij met de Soul Warden blockt, in reactie daarop Doom Blade ik de Soul Warden. Krijgt hij dan alsnog 2 poison counters van mijn Contagious Nim?
Je hoeft vragen niet op twee plaatsen te posten:
http://www.nedermagic.nl/discussion_sho ... &groupid=4
http://www.nedermagic.nl/discussion_sho ... &groupid=4
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Nee want je creature dealt geen damage aan je tegenstander aangezien je nim daar geen optie voor heeft. Geblocked is geblocked en zelfs sterfgevallen komen daar niet tussen. Je kan op je kop gaan staan of wat je maar wil maar je creature blijft geblocked.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
aye,
het enigste wat me in dit beetje dwars zit is dat men rond je gaat zitten zeuren "zonde van de Instant... Die had je moeten gebruiken ergens anders..."
dus wellicht aan het einde van zijn beurt even zijn creature op laten zouten zou een goed idee zijn.
het enigste wat me in dit beetje dwars zit is dat men rond je gaat zitten zeuren "zonde van de Instant... Die had je moeten gebruiken ergens anders..."
dus wellicht aan het einde van zijn beurt even zijn creature op laten zouten zou een goed idee zijn.
Tap yourself
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
- Master of Chaos
- Master