Damage op de player?

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Master of Chaos
Master

Damage op de player?

Bericht door Master of Chaos »

Stel ik heb een 2/2 Contagious Nim en ik declare dat ik ermee ga aanvallen. De tegenstander heeft een Soul Warden liggen. Hij declared dat hij met de Soul Warden blockt, in reactie daarop Doom Blade ik de Soul Warden. Krijgt hij dan alsnog 2 poison counters van mijn Contagious Nim?
altx
Wizard

Bericht door altx »

Je hoeft vragen niet op twee plaatsen te posten:
http://www.nedermagic.nl/discussion_sho ... &groupid=4
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Jibz
Wizard

Bericht door Jibz »

Nee want je creature dealt geen damage aan je tegenstander aangezien je nim daar geen optie voor heeft. Geblocked is geblocked en zelfs sterfgevallen komen daar niet tussen. Je kan op je kop gaan staan of wat je maar wil maar je creature blijft geblocked.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Maccius
Adept

Bericht door Maccius »

Als je het deed voordat je ging aanvallen, of in ieder geval voordat hij de kans had om blokers te declaren, dan ging het wel goed.

Maar zodra er een blokker gedclared is, dan is het creature geblokt onafhankelijk van wat daarna gebeurd.
ixo
Wizard

Bericht door ixo »

aye,

het enigste wat me in dit beetje dwars zit is dat men rond je gaat zitten zeuren "zonde van de Instant... Die had je moeten gebruiken ergens anders..."

dus wellicht aan het einde van zijn beurt even zijn creature op laten zouten zou een goed idee zijn.
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Master of Chaos
Master

Bericht door Master of Chaos »

Sorry dat ik op twee forums hetzelfde plaatste, maar ik wou zsm. een antwoord. Zo te zien was dat eigenlijk niet nodig, dus de volgende keer alleen hier :D
Bedankt voor de reacties!
ixo
Wizard

Bericht door ixo »

binnen een dag heb je meestal wel reactie hiero :P
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Plaats reactie