Even een paar dingen over deze golem checken:
Precursor Golem en zijn 2 Golem makkers liggen op tafel. Je speelt Cerulian Wisps of een willekeurige andere cantrip die de Golem target. Krijg je nu 3 kaarten? (Ancestral Recall for 10ct... )? Zoja dan kan je opponent ook 3 kaarten aan de golem verdienen met die witte wisp waarmee je een creature tapt nietwaar?
Nog een vraagje mbt Precursor Golem. In de SOM-faq staat bij de kaart oa:
"The second ability triggers whenever a player casts an instant or sorcery spell that targets only one Golem. That Golem can be Precursor Golem itself, one of the Golem tokens it created, or any other Golem. It doesn't matter who controls the Golem."
Je kunt dus net zo goed een van de tokens bolten als de Precursor Golem zelf. Het resultaat is dat alle Golems gebolt worden.
Als Precursor Golem niet meer op de battlefield is maar de tokens wel dan wordt het een ander verhaal lijkt me, dan wordt alleen het ene token gebolt dat feitelijk getarget wordt. Klopt dit?
Precursor Golem vraagjes
Moderator: Admins & Moderators
- wizardofoss
- Adept
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- wizardofoss
- Adept
Ok da's mooi, bedankt Dragonheart. Opent allerlei mogelijkheden, misschien is er wel een combo deck te maken waarbij je jezelf bergen kaarten bezorgt zoals met die wisps enzo. Als je het bij blauw houdt kun je in ieder geval een setje Force of Will erin gooien voor wat extra control.
Maar goed dat hoort niet thuis in de Spel Uitleg forum. Ik ga er eens goed op broeden, misschien kom ik er nog wel op terug.
Maar goed dat hoort niet thuis in de Spel Uitleg forum. Ik ga er eens goed op broeden, misschien kom ik er nog wel op terug.