Legacy Burn
Moderator: Admins & Moderators
- Master of Chaos
- Master
Tja, als ze niet zo duur waren zou ik de twee Flame Javelin's eruit halen voor nog twee keer Browbeat.
Echt? In mijn ervaring is Flame Javelin een killer. Browbeat heb ik er bewust niet inzitten.
- Hij is idd duur in euro's
- Ik heb er nogal wat commentaar over gehoord.
Het lijkt me een sterke kaart, maar het probleem lag erin, dat je je tegenstander liet kiezen. Daarom komt het jou altijd het slechtst uit.
Persoonlijk zou ik ook Pyroclasm spelen ipv Volcanic Fallout (of anders door Earthquake). Incinerate vind ik ook te duur.
- Hij is idd duur in euro's
- Ik heb er nogal wat commentaar over gehoord.
Het lijkt me een sterke kaart, maar het probleem lag erin, dat je je tegenstander liet kiezen. Daarom komt het jou altijd het slechtst uit.
Persoonlijk zou ik ook Pyroclasm spelen ipv Volcanic Fallout (of anders door Earthquake). Incinerate vind ik ook te duur.
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- Master of Chaos
- Master
Dus jullie denken dat ik Browbeat niet moet spelen (wel jammer vind ik, want ik heb hem net een 2e keer bijgeruild en hij is op Nedermagic 4,50 euro waard).
Ik weet echt niet welke van de drie ik in mijn deck moet stoppen, mijn 2 Volcanic Fallout's, mijn 2 Flame Javelin's of mijn 2 Browbeat's. Ik wil er denk ik maar 4 kaarten met een CMC van 3 in mijn deck hebben/
Ik weet echt niet welke van de drie ik in mijn deck moet stoppen, mijn 2 Volcanic Fallout's, mijn 2 Flame Javelin's of mijn 2 Browbeat's. Ik wil er denk ik maar 4 kaarten met een CMC van 3 in mijn deck hebben/
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Browbeat doet altijd wta je tegenstander denkt dat het slechtst voor jou is. Tegenstander laten kiezen is nooit een erg goed idee.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Master of Chaos
- Master
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Ik zou zeggen 4x Flame Javelin en de Volcanic Fallout naar je sideboard.
- Master of Chaos
- Master
Oké, ik kijk of ik die Flame Javelin's erbij kan ruilen, de Volcanic Fallout gaat in mijn sideboard
Iedereen bedankt voor jullie commentaar
Iedereen bedankt voor jullie commentaar