Hulp met mijn deck
Moderator: Admins & Moderators
-
- Advanced
Hulp met mijn deck
Hoi jonges ik ben weer aan het magice alleen ik kan geen deck maken ik heb namelijk allemaal soorten versies door elkaar kan iemand me hier uit helpen en een goede deck build hoeveel monsters hoeveel land enz ?!
ligt eraan welk soort type spel soort je gaat spelen,
Constructed, extended, etc
ik hou een vuistregel van 24 land aan met een variabel aan creatures en non creature spells.
goede build houdt ook weer in wat jij leuk vindt om te spelen/doen. welk effect je wilt bereiken.
Constructed, extended, etc
ik hou een vuistregel van 24 land aan met een variabel aan creatures en non creature spells.
goede build houdt ook weer in wat jij leuk vindt om te spelen/doen. welk effect je wilt bereiken.
Tap yourself
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
-
- Advanced
- Master of Chaos
- Master
Als ik jou was zou ik idd. ongeveer 24 lands doen, voor de rest bv. 20 creatures en 16 other spells.
Met groen en wit kun je bv. een aura deck maken. Dat is een deck waarin je creatures zoals Aura Gnarlid enchant met Bear Umbra, ik vind dat een best wel leuk deck voor Casual.
Maar je kunt ook gewoon zomaar iets bouwen
Één tip, maak een deck met 60 kaarten; dat is het minimum en meestal het beste.
Met groen en wit kun je bv. een aura deck maken. Dat is een deck waarin je creatures zoals Aura Gnarlid enchant met Bear Umbra, ik vind dat een best wel leuk deck voor Casual.
Maar je kunt ook gewoon zomaar iets bouwen
Één tip, maak een deck met 60 kaarten; dat is het minimum en meestal het beste.
Er Zijn zat wall's of defender creatures die best defensief te werk gaan en alsnog pijnlijk zijn. er zijn ook kaarten die deze kaarten hun defender laten verliezen en dan offensief zijn.
Tap yourself
-
- Advanced
- Master of Chaos
- Master
-
- Advanced
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Dat hangt van het tournooitje af. Tournooitjes stellen vaak eisen aan hoe je je deck bouwt. In dat geval zal je deck dus aan die eisen moeten voldoen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Master of Chaos
- Master
Hier is een link naar een uitleg over de verschillende formats: http://www.wizards.com/Magic/TCG/Resour ... sanctioned