Is dit forum aan z'n eind?
Moderator: Admins & Moderators
-
- Advanced
- Contacteer:
Is dit forum aan z'n eind?
Ik kijk hier best vaak (o.a. naar mijn eigen topic), maar er reageert gewoon bijna niemand (lees: niemand). Op zich is het best een goed forum hoor, vind ik, maar helaas gaat mijn voorkeur momenteel toch uit naar nedermagic en vkr-magic, simpelweg omdat daar meer keuze is...
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
wat verwacht je dan? Dat er in een maand tijd of zo ineens 2000 man op dit forum rondzwerven? Het forum is nog steeds gestaag aan het groeien, en langzamerhand komen er nog steeds meer leden. Het is natuurlijk nog lang niet vergelijkbaar met nedermagic of vkr, maar om nou te zeggen dat die de top zijn. Je zou ook nog wel weer een stapje verder kunnen kijken, naar motl bijvoorbeeld...
Persoonlijk vind ik het niet erg dat dit nog een beetje een klein forum is, lekker overzichtelijk, niet veel werk om alle nieuwe posts te lezen etc. Wat mij betreft de ideale plek om mijn haves en wants neer te zetten. Aangezien met mijn haves ik op een groot forum heel wat tijd kwijt zou zijn met mensen die besluiten mij onzinnige voorstellen te gaan doen, alsof ik geen idee heb van wat mijn kaarten waard zijn...
En tja, misschien ligt het wel aan je haves, ik zal zo effies kijken of ik er wat tussen zie, als ik een aantal dingen van je wil denk ik dat het daar niet aan ligt.
mazzel
pi
wat verwacht je dan? Dat er in een maand tijd of zo ineens 2000 man op dit forum rondzwerven? Het forum is nog steeds gestaag aan het groeien, en langzamerhand komen er nog steeds meer leden. Het is natuurlijk nog lang niet vergelijkbaar met nedermagic of vkr, maar om nou te zeggen dat die de top zijn. Je zou ook nog wel weer een stapje verder kunnen kijken, naar motl bijvoorbeeld...
Persoonlijk vind ik het niet erg dat dit nog een beetje een klein forum is, lekker overzichtelijk, niet veel werk om alle nieuwe posts te lezen etc. Wat mij betreft de ideale plek om mijn haves en wants neer te zetten. Aangezien met mijn haves ik op een groot forum heel wat tijd kwijt zou zijn met mensen die besluiten mij onzinnige voorstellen te gaan doen, alsof ik geen idee heb van wat mijn kaarten waard zijn...
En tja, misschien ligt het wel aan je haves, ik zal zo effies kijken of ik er wat tussen zie, als ik een aantal dingen van je wil denk ik dat het daar niet aan ligt.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Ik vind het ook wel lekker dat het hier op wat kleinere schaal blijft. Als je op het VKR, waar ik ook een paar dagen heb rondgezwordven, aan het lezen gaat, dan zijn de eerste paar berichten van een topic meestal wel interresant, maar de volgende 30 absoluut niet meer. Ook zijn er teveel members, waardoor het minder persoonlijk wordt, en het dus makkelijker voorkomt dat je geript wordt. En Nedermegic vind ik al helemaal een chaos. geef mij maar een kleinschalig forum, waar je met een aantal serieuze spelers kan discusiëren, en die je kan vertrouwen met trades.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
*This message is printed on 100% recycled electrons*
-
- Advanced
- Contacteer:
sorryyyy
Sorry, rustig maar, het is geen belediging, ik vroeg het me juist af omdat ik het juist zo'n goed en leuk forum vond. Het doet inderdaad neits onder aan nedermagic of vkr-magic, juist daarom snap ik niet waarom het zo klein blijft. Maar goed, dat het langzaam moet groeien snap ik wel. Naja... Ik hoop in ieder geval dat er ook eens op mijn wantlist wordt gereageerd... hihi...
Doei!i & Groeten, Bart
Doei!i & Groeten, Bart