Leeftijden
Moderator: Admins & Moderators
- Sab!
- Administrator
- Contacteer:
Leeftijden
In verband met de opmerking van petros, vroeg ik me dus af hoe oud jullie eigelijk allemaal waren????
IK<ADMIN<WEBMASTER<MAGICFREAK< ben 16 en nu jullie nog...
IK<ADMIN<WEBMASTER<MAGICFREAK< ben 16 en nu jullie nog...
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik voel me een ouwe #$!%, ik ben 19.
Ik weet van een ander forum dat mensen hun leeftijd niet mogen posten om de een of andere reden omdat er dan gezeik kan komen, ik weet niet meer waarom, maar in Amerika was er een wet die dan voor probelemen kon zorgen voor de makers van het forum, wanneer er mensen van onder de 13 waren. Ik geloof niet dat er ook zoiets in Nederland geldt, maar, misschien dat je dat toch wilt checken.
EDIT: Wist niet dat er censuur op dit forum zat! Waarom?
mazzel
pi
ik voel me een ouwe #$!%, ik ben 19.
Ik weet van een ander forum dat mensen hun leeftijd niet mogen posten om de een of andere reden omdat er dan gezeik kan komen, ik weet niet meer waarom, maar in Amerika was er een wet die dan voor probelemen kon zorgen voor de makers van het forum, wanneer er mensen van onder de 13 waren. Ik geloof niet dat er ook zoiets in Nederland geldt, maar, misschien dat je dat toch wilt checken.
EDIT: Wist niet dat er censuur op dit forum zat! Waarom?
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
dan moet die zekere persoon maar gewoon net doen of ie ouder is, in Amerika mogen ze niet de leeftijd posten zodat de eigenaars van zo'n forum kunnen zeggen dat ze niet weten hoe oud iemand is.
mazzel
pi
p.s. Ik wil wel kijken of ik op dat forum kan ontdekken waarom leeftijden niet gepost mogen worden?
dan moet die zekere persoon maar gewoon net doen of ie ouder is, in Amerika mogen ze niet de leeftijd posten zodat de eigenaars van zo'n forum kunnen zeggen dat ze niet weten hoe oud iemand is.
mazzel
pi
p.s. Ik wil wel kijken of ik op dat forum kan ontdekken waarom leeftijden niet gepost mogen worden?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- lord of the squirrel
- Administrator
leeftijd
ik ben 15
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer: