2 vragen
Moderator: Admins & Moderators
2 vragen
Hallo,
Power Surge en Raging Spirit. Kan ik de ability van Raging Spirit meerdere keren "activeren". M.a.w. ik probeer mana te spenderen door raging spirit bijvoorbeeld drie of vier keer "colorless" te maken
Zelfde voor Enclaved Scout: kan dit beest drie keer mountainwalk geven?
Gr. Jorg
Power Surge en Raging Spirit. Kan ik de ability van Raging Spirit meerdere keren "activeren". M.a.w. ik probeer mana te spenderen door raging spirit bijvoorbeeld drie of vier keer "colorless" te maken
Zelfde voor Enclaved Scout: kan dit beest drie keer mountainwalk geven?
Gr. Jorg
Played not for a long time, but is's still a nice game!
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Als je iets niet meer dan een X aantal keer kan doen dan staat het op de kaart
[img]http://image.manabase.com/rootwalla+[TE].jpg[/img]
[img]http://image.manabase.com/rootwalla+[TE].jpg[/img]
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
En uiteindelijk doet het verder niks, een colorless creature colorless maken, of een creature met mountainwalk nog een keer mountainwalk geven. Maar dat maakt niet uit.
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
- Lolloler
- Adept
- Contacteer:
@altx, misschien gaat hij iets doen wat activeerd als er een activated abilty word uitgevoerd?
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Ja, zoiets zou kunnen.
Maar was in ieder geval even voor de duidelijkheid. Omdat ik dit misverstand wel vaker voorbij zie komen (dat je een creature alleen maar mountainwalk kan geven als hij dat nog niet had, bijvoorbeeld, maar dat is dus niet zo).
Maar was in ieder geval even voor de duidelijkheid. Omdat ik dit misverstand wel vaker voorbij zie komen (dat je een creature alleen maar mountainwalk kan geven als hij dat nog niet had, bijvoorbeeld, maar dat is dus niet zo).
Iron Maiden's gonna get you
-
- Expert
- Contacteer:
ok die laatste zou ik graag een voorbeeld van zien, want die snap en ken k nie helemaal:P
kijk eens op www.tradeofwill.nl
hier kan je heel handig je have/want list bijhouden en automatisch op alfabet en kleur laten sorteren!
Ook is er een een toernooi agenda waarop je je eigen toernooien kan toevoegen en regelen wij de inschrijvingen voor je!
hier kan je heel handig je have/want list bijhouden en automatisch op alfabet en kleur laten sorteren!
Ook is er een een toernooi agenda waarop je je eigen toernooien kan toevoegen en regelen wij de inschrijvingen voor je!
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Er zijn genoeg kaarten die zeggen "tap target creature", zoals bv master decoy. Die heeft geen voorwaarde dat dat creature op dat moment untapped is, een logischer voorbeeld misschien is naya charm die gewoon alle creatures van een tegenstander tapt, ongeacht hun huidige tap staat. Dit is vergelijkbaar met maze of ith die niet als voorwaarde heeft dat het creature getapped is om hem te kunnen untappen (denk een creature met vigilance), of wat dat betreft, dat ie getapt is om aan te vallen, als ie maar aanvalt (argothian elder, de maze en een willekeurig mana leverend landje is dus een combo, ookal is de elder alleen de eerste keer getapt om aan te vallen).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Waar je dan dus wel voor moet uitkijken is dat je dat kunstje niet flikt bij een cost met het tap symbool of een kaart als Selesnya evangel, waar er "untapped" bij staat. Needless to say moet ie dan geuntapped zijn om hem te kunnen tappen
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
-
- Expert
- Contacteer:
ok op die manier, ok dan kende ik hem wel;) ik dacht id dat je bedoelde dat er iets was waarbij je iets dat al getapt was echt daadwerkelijk nog een keer kan tappen, ipv dat je bedoelt iets hoefd niet geuntapt te zijn om getarget te worden door een kaart met tap target creature
blond
groeten
Dennis
blond
groeten
Dennis
- Lolloler
- Adept
- Contacteer:
Uh, lol? xDJibz schreef:betekent dat hij na 4 keer tappen weer untapped is?
/Sorry voor deze spam.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
-
- Expert
- Contacteer:
nee helaas bij mij trappen ze er niet in:P