Hoi allemaal, net zo als lolloler doe ik ook mee aan de budget toernooien. nou wou ik ook wat tips en gedachten over mijn deck.
hierbij eerst een link naar de banned list, voordat er allemaal tips komen van jaah deze kaarten zijn veel beter en dat dan 95% van deze kaarten niet mogen
dus hierbij de link:
en hierbij ook het deck, het idee is dus zo snel mogelijk veel creatures en alles wat ze proberen stuk te maken veranderen in thopters met thopterfoundry.
Ik hoor graag van mensen wat zij denken dat er verbeterd kan worden (binnen de grensen van budget) en of ze nog tips hebben;)
alvast bedankt
mzls
Dennis
btw hoe zorg je dat je lijst van die klikbare linkjes krijgt ipv alleen kaartnamen?
kijk eens op www.tradeofwill.nl
hier kan je heel handig je have/want list bijhouden en automatisch op alfabet en kleur laten sorteren!
Ook is er een een toernooi agenda waarop je je eigen toernooien kan toevoegen en regelen wij de inschrijvingen voor je!
kijk eens op www.tradeofwill.nl
hier kan je heel handig je have/want list bijhouden en automatisch op alfabet en kleur laten sorteren!
Ook is er een een toernooi agenda waarop je je eigen toernooien kan toevoegen en regelen wij de inschrijvingen voor je!