Want --> G/B/W

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Naro
Advanced
Berichten: 11
Lid geworden op: di jan 04, 2011 10:47 am

Want --> G/B/W

Bericht door Naro »

Hallo! Ik ben vrij nieuw en ben op zoek naar wat groene, blauwe en witte commons en uncommons, vroeg me af hoeveel / wat ik kan halen voor 15~25 euro.

M.v.g
Naro
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

Je kunt iets als dit overwegen: http://manamaze.com/en/products/product530

Er zijn naar ik herriner ook andere webshops die commons/uncommon setjes aanbieden per kleur. Zul je even moeten Googlen.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Naro
Advanced
Berichten: 11
Lid geworden op: di jan 04, 2011 10:47 am

Bericht door Naro »

Ja daar ben ik ook mee bezig, jammer genoeg gaat dit nogal traag.
Dus ik dacht, kijken of er hier niet toevallig iemand rondhangt.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Een set maken van alleen een paar kleuren zorgt dat je als verkoper veel over houdt waar je dan lastiger vanaf komt. Wel heb ik veel commons over die ik ooit wil verkopen. Aangezien ik geen haast heb gaat het dan wel weg tegen een naar verhouding hogere prijs dan wanneer je ergens een verzameling vindt. Ik denk niet dat dat interessant voor je is.

Mocht je daar anders over denken, reken op deze prijzen:

5 cent per common als je specifiek alleen die kleuren wilt, 4 cent bij afname van 1000+ en alle kleuren, 3 cent als je alles overneemt wat ik nu over heb (ruwe schatting: 5000 kaarten vanaf Ravnica block). Verzendkosten komen er los bij, ophalen kan aan te raden zijn.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie