Zoek een effect bij Balance

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Zoek een effect bij Balance

Bericht door Maccius »

Hoi allemaal,

Zat een beetje naar de kaart Balance te kijken in combinatie met Ghostway Eigenlijk ben ik op zoek naar een kaart zoals ghostway maar die dan ook alle landjes meeneemt. (of van alle landjes creatures maakt)

Ideaal ook nog de kaarten van me hand tot het einde van de beurt exiled.

Iemand een idee?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Waarom speel je niet gewoon een partijtje artifacts met balance? Overigens, realiseer je je dat geen enkel formaat de kaart meer dan 1x toestaat en de meesten helemaal niet?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Bericht door Maccius »

Ik speel grotendeels met dezelfde groep spelers, en daarin doen we niet aan formaten. We bannen restricted sommige kaarten wel maar dat bepalen we lekker zelf.

en artifact hmmm mogenlijk is een heel andere kant op dan ik wilde, maar idd een optie.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

Ik zou inderdaad gaan zoeken naar mana producerende artifacts, en dan misschien met artifact lands? Artifact lands kun je sneller 'even verstoppen' omdat ze artifact zijn want daar zijn meer kaarten voor. Ik denk dat je daar zowieso even naar op zoek moet gaan want zover ik weet bestaat er geen kaart om gewoon land tijdelijk weg te halen.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Balance is natuurlijk wel een kaart die je meteen moet bannen als je daar aan doet.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Jup, eigenlijk wel, er zijn weinig kaarten die ik eerder zou bannen (wrath, twist en geddon in 1 kaart voor 1W, WTF!?!). Het is tenminste wel een goeie kaart om omheen te bouwen als je wilt bewijzen dat een formaat als dit een heel slecht idee is.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie