Gefeliciteerd PI

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Gefeliciteerd PI

Bericht door Maccius »

He pi het viel me net toevallig op dat je precies 1000 geregistreerde gebruikers hebt op dit forum.

Gefeliciteerd daarmee :D




O en je houdt het hier ook zo netjes spamvrij :evil:
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Hey, en de 100ste is nog gejoined op mijn verjaardag ook :D.

Bedankt, al is het zeker niet aleen aan mij, maar aan iedereen op het forum, zeker de mensen die al behoorlijk lang actief zijn. Daarnaast is The Quizmaster ook actief als moderator voor het hele forum en Dragonheart voor de artikelen, helpen die dus ook mee en zijn er in de loop der tijd ook verschillende andere admins geweest die ook hun steentje hebben bijgedragen (Seb! (de oprichter van het forum, wezitten nog steeds op zijn server), lord of the squirrel en GForce).

Ik hoef niet zo veel te doen voor het SPAM vrij houden. De registratie procedure is moeilijk voor bots op het moment. Wordt nog even puzzelen als we over gaan naar het nieuwe forum, maar ook die krijgen we vast wel weer goed.

Op 10/03/2012 bestaat het forum 10 jaar. Lange tijd :).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Lange tijd en productieve tijd ;)
Ik heb hier al zat vragen kwijtgekund :D
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
magicers
Advanced
Berichten: 14
Lid geworden op: wo jan 19, 2011 6:06 pm
Locatie: Driehuis
Contacteer:

Bericht door magicers »

Nice, feli! :)
Plaats reactie